مطالب مرتبط:
پنجمین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی آغاز شد 
پنجمین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی
فردا برخی مدارس گیلان تعطیل است/ آغاز به کار ادارات با 2 ساعت تاخیر
آغاز به کار ادارات گیلان با دو ساعت تاخیر/ تعطیلی مدارس 3 شهرستان
آغاز به کار ایستگاه بی آر تی فدک در بزرگراه امام علی(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 13:302024-02-28فرهنگي

پنجمین همایش سواد رسانه ای آغاز به کار کرد


پنجمین همایش بین لمللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع «کودک و خانواده در فضای مجازی» با حضور اساتید، نظریه پردازان، فعالان و علاقمندان به حوزه سواد رسانه ای در مجموعه باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

- پنجمین همایش بین لمللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع کودک و خانواده در فضای مجازی با حضور اساتید، نظریه پردازان، فعالان و علاقمندان به حوزه سواد رسانه ای در مجموعه باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی همایش سواد رسانه ای، سعید پورابوالقاسم، سرپرست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در آیین افتتاحیه این همایش گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد بنا بر اسناد بالادستی سال ها است در حوزه سواد رسانه ای متمرکز شده است.

رییس شورای سیاست گذاری افزود: در کنار برگزاری همایش های تخصصی سواد رسانه ای در کشور، که امسال به همت کمیته علمی همایش در قالب بین المللی برگزار شد، در حال برنامه ریزی برای تولید نخستین نشریه تخصصی سواد فضای مجازی در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه فرآیندهای پنجمین همایش بین لمللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی حاصل تلاش همکاران مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و رییس و اعضای کمیته علمی همایش بوده است خاطرنشان کرد: تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترش و


برچسب ها: سواد رسانه ای - سواد رسانه - رسانه ای - وزارت فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - رسانه - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین همایش سواد رسانه ای آغاز به کار کرد

پنجمین همایش سواد رسانه ای آغاز به کار کرد