مطالب مرتبط:
مدیرعامل متروی تهران: هیچ قصدی برای مهاجرت از ایران نداشته ام
بهره برداری هم زمان از 3 ایستگاه، فردا در خط 6 متروی تهران
بهره برداری هم زمان از 3 ایستگاه، فردا در خط 6 متروی تهران
سریال خرابی های متروی تهران کی تمام می شود؟
مدیرعامل متروی تهران مهاجرت کرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 11:502024-03-16سياسي

تأکید چمران بر توسعه خطوط متروی تهران


رییس شورای شهر تهران بر توسعه خطوط متروی تهران تأکید کرد و گفت: شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال نمود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در آیین بهره برداری از سه ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و 2 ورودی در خط 6 متروی تهران با بیان اینکه در آستانه فصل بهار و در ماه رمضان قرار داریم، گفت: خوشحالیم بعد از کندی کار، در مدت کوتاهی این امر صورت پذیرفت و مجددا شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال نمود دارد و نباید چنین ترافیکی می داشتیم و باید با حمل و نقل این سفرها مدیریت شود.

وی با بیان اینکه مشکلات نداشتن و نخریدن قطعات و عدم توجه به توسعه و نوسازی وسایل حمل و نقل عمومی سبب وجود چنین شرایطی شده است، افزود: امید است روز به روز به طول خطوط مترو اضافه شود؛ چراکه طراحی خطوط 8 تا 11 مترو برای قبل از انقلاب و با توجه به شرایط آن زمان است و با این افزایش جمعیت و ترافیک؛ این خطوط کافی نیست و باید اضافه شود.

چمران ضمن تشکر از مدیران شهری و قرارگاه بابت معماری خاص ایستگاه بهار شیراز ادامه داد: قطعا اگر خطوط مترو و اتوبوس به حد کافی باشد آن وقت می توانیم برنامه ریزی کنیم که چگونه مردم از خودروی شخصی ک


برچسب ها: حمل و نقل عمومی - حمل و نقل - متروی تهران - خطوط مترو - مترو - تهران - احداث مترو
آخرین اخبار سرویس:

تأکید چمران بر توسعه خطوط متروی تهران

تأکید چمران بر توسعه خطوط متروی تهران