مطالب مرتبط:
نماینده ویژه وزیر در راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری های نرم و صنایع خلاق
بزرگترین پنل خورشیدی با 3 میلیون پنل در قونیه راه اندازی شد +تصاویر
12 آشپزخانه اطعام مهدوی در کاشان راه اندازی شد
ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در راه اندازی شهر جهانی شد
چگونه یک خط تولید چیپس راه اندازی کنیم/نکته های مهم برای موفقیت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 10:152024-03-18فرهنگي

راه اندازی دبیرخانه جشنواره شعر عربی رضوی در اهواز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی در اهواز خبر داد و گفت: امسال قصد کردیم با هم اندیشی اهالی شعر و ادب حوزه زبان عربی نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم و بر نقاط قوت تاکید و آنها را پررنگ .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی در اهواز خبر داد و گفت: امسال قصد کردیم با هم اندیشی اهالی شعر و ادب حوزه زبان عربی نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم و بر نقاط قوت تاکید و آنها را پررنگ کنیم تا جشنواره ای که امسال برگزار می کنیم جامع و کامل باشد.

مجید منادی در نشست هم اندیشی جمعی از شاعران شعر ولایی عربی خاطرنشان کرد: جشنواره شعر عربی صرفا محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می شود.

امسال نیز در شش شهرستان برنامه هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می شود که به اختتامیه جشنواره بین المللی شهید رضوی منتهی می شوند.

وی افزود: برگزاری جشنواره شعر رضوی در مناطقی از استان ایلام که مخاطب، شاعر و علاقه مند شعر عربی دارد با محوریت و مدیریت استان خوزستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد ایلام یکی از برنامه های این جشنواره است.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - جشنواره - زبان عربی - راه اندازی - عربی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دبیرخانه جشنواره شعر عربی رضوی در اهواز

راه اندازی دبیرخانه جشنواره شعر عربی رضوی در اهواز