مطالب مرتبط:
دعوت جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی
عدم شرکت روشنفکر آمریکانشین در انتخابات مجلس شورای اسلامی!
مهدوی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان: رهبر انقلاب هیچ گونه سفارشی در خصوص دفاع از ولایت فقیه نکردند/ وظیفه اصلی مجلس خبرگان نظارت بر استمرار صفات رهبری است/ توصیه به شرکت در انتخابات به نوعی امر به معروف و به حق است
اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ماکو اعلام شد
لیست شورای وحدت برای انتخابات مجلس منتشر شد + اسامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 18:552024-02-22ورزشي

اسبقیان: جامعه ورزش با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد


معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش به ویژه جانبازان و توانیابان ثابت کرده اند که در کنار آحاد مردم با ولایت و رهبری میثاق بسته اند و با قدرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

- معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش به ویژه جانبازان و توانیابان ثابت کرده اند که در کنار آحاد مردم با ولایت و رهبری میثاق بسته اند و با قدرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدشروین اسبقیان در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره گفت: جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران پرتلاش و ارزشمند جانباز و توانیاب ثابت کرده اند که در کنار آحاد مردم با ولایت و رهبری میثاق بسته اند.

به طور قطع جامعه ورزشکاران جانباز و توانیاب همراه با سایر رشته های ورزشی با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی و عوامل داخلی بزنند.

وی در پایان افزود: خوشحالم که با حمایت ها و تلاش های انجمن فوتبال هفت نفره توانستیم رقابت های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره را برگزار کنیم، امیدوارم که این موفقیت ها همچنان تداوم داشته باشد.

مرحله نهایی مسابقات فوتبال هفت نفره امروز پنجشنبه سوم اسفند بین دو تیم قم و کرمانشاه برگزار شد و تیم قم با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی براب


برچسب ها: ورزش - وزارت ورزش و جوانان - انتخابات - جامعه - انتخابات مجلس - جانباز - ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: جامعه ورزش با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد

اسبقیان: جامعه ورزش با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد