مطالب مرتبط:
بازی های جدید به «کودک شو» اضافه شد
بازی های جدید به کودک شو اضافه شد/ جزییات «حذف کششی»
بازی های جدید به کودک شو اضافه شد
بازی های جدید به کودک شو اضافه شد/ جزییات «حذف کششی»
بازی های جدید به «کودک شو» اضافه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 15:152024-03-02ورزشي

بازی های جدید به «کودک شو» اضافه شدند


مسابقه «کودک شو» که 70 بازی را در فصل جدید طراحی کرده است، در جدیدترین قسمت خود با آیتم «حذف کششی» شرکت کنندگان را به چالش می کشد و از مسابقه حذف می کند.

- مسابقه کودک شو که 70 بازی را در فصل جدید طراحی کرده است، در جدیدترین قسمت خود با آیتم حذف کششی شرکت کنندگان را به چالش می کشد و از مسابقه حذف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، فرشاد هاشمی ـ طراح بازی های مجموعه کودک شو ـ با اشاره به طراحی های این فصل درباره اتاق بازی کودکان بیان کرد: اتاق بازی بچه ها در این فصل ایزوله طراحی شده است؛ یعنی به گونه ای است که کودک فیلمبردار را نمی بیند تا بتواند راحت باشد، بازی کند و در جو استودیو قرار نگیرد.

وی درباره طراحی های بازی کودکان و تغییرات آنها بیان کرد: حدود 60 تا 70 بازی در این فصل داریم که در قسمت های مختلف پخش می شود و روند بازی ها تغییراتی هم داشته است.

هاشمی با اشاره به تغییرات در بازی ها و حدف شرکت کنندگان عنوان کرد: در این بخش هم تغییراتی وجود دارد، آیتم های جدیدی اضافه شده و بخشی به عنوان حذف کششی داریم که برای شرکت کننده ای است که در هر بخش از بازی حذف می شود و به این صورت است که یا به سمت بالا کشیده می شود و یا از بالا به پایین سقوط می کند و به این طریق از مسابقه هم خارج می شود.


برچسب ها: بازی - کودک - کودک شو - طراحی - طراح - مسابقه - تغییرات
آخرین اخبار سرویس:

بازی های جدید به «کودک شو» اضافه شدند

بازی های جدید به «کودک شو» اضافه شدند