مطالب مرتبط:
24 ساعت پیاده روی برای یک عملیات
تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس | شیاطین سرخ در اتحاد
قتل خونین در بوکان/ دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت
ویدئو/ ملاقات غیرعادی درک لانسفورد و هادی چوپان هفت ساعت مانده به فینال آرنولد کلاسیک!
ساعت کاری ادارات تهران تغییر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 11:252024-03-03بين الملل

24 ساعت پیاده روی برای یک عملیات


ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات «کربلای 7» را در اسفند 1365، در منطقه عمومی حاج عمران در خاک عراق اجرا کرد و با تصرف و آزادسازی اهداف به پایان رساند.

- عملیات آفندی کربلای 7، با هدف وارد کردن خسارت به نیرو های عراق، کاهش فشار بر منطقه عملیاتی کربلای 5 و 6، زمینه سازی برای عملیات های بعدی قرارگاه رمضان، انتقام خون شهدای بمباران شهر های ایران، بازپس گیری ارتفاعات حساس 2519 و تپه شهدا و گردمند و تسلط بر محور حاج عمران ـ چومان مصطفی ـ گلاله طراحی و اجرا شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات کربلای 7 را در اسفند 1365، در منطقه عمومی حاج عمران در خاک عراق اجرا کرد و با تصرف و آزادسازی اهداف به پایان رساند.

عملیات آفندی کربلای 7، با هدف وارد کردن خسارت به نیرو های عراق، کاهش فشار بر منطقه عملیاتی کربلای 5 و 6، زمینه سازی برای عملیات های بعدی قرارگاه رمضان، انتقام خون شهدای بمباران شهر های ایران، بازپس گیری ارتفاعات حساس 2519 و تپه شهدا و گردمند و تسلط بر محور حاج عمران ـ چومان مصطفی ـ گلاله طراحی و اجرا شد.

نیرو های لشکر 64 ارومیه به فرماندهی سرهنگ غضنفر آذرفر، با پشتیبانی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی این عملیات را با رمز یا مولای متقیان ادرکنی علیه السلام، در ساعت 24:00 بامداد چهارشنبه 13 اسفند 1365، در غرب پیرانشهر و منطقه عمومی حاج عمران و در عمق


برچسب ها: عملیات - ارتش جمهوری اسلامی ایران - کربلای - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - حاج عمران - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

24 ساعت پیاده روی برای یک عملیات

24 ساعت پیاده روی برای یک عملیات