مطالب مرتبط:
جشنواره ای برای بیدار کردن تخیل کودکان و نوجوانان
اردن میزبان مسابقات کشتی نوجوانان جهان شد
تئاتر نوجوانان با موضوع مهدویت روی صحنه می رود
اردن میزبان رقابت های کشتی نوجوانان جهان شد
میزبانی رقابت های کشتی نوجوانان جهان از آرژانتین به اردن رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:452024-02-27فرهنگي

نوجوانان کتابخوان در «چالش 02»


دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «چالش 02» با هدف معرفی بهترین کتاب خوانده شده در سال 1402 از 10 تا 20 اسفندماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می شود.

- دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان چالش 02 با هدف معرفی بهترین کتاب خوانده شده در سال 1402 از 10 تا 20 اسفندماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این چالش، هر یک از اعضای شرکت کننده، از میان کتاب هایی که در سال 1402 مطالعه کرده اند یک کتاب را با ذکر دلایل به عنوان کتاب برگزیده خود، به سایر شرکت کنندگان معرفی می کنند و در پایان نشست با بررسی کتاب های منتخب همه اعضا، یکی از کتاب ها به انتخاب همه نوجوانان شرکت کننده در چالش، به عنوان کتاب برگزیده در سال 1402 انتخاب می شود و در تابلو اعلانات فرهنگسراها نصب می شود.

در این چالش که با طراحی، ایده پردازی و اجرای اعضای باشگاه کتابخوانی فرهنگسراها برگزار می شود، نوجوانان ضمن بررسی کتاب هایی که در طول یک سال مطالعه کرده اند، تجربه ها و استراتژی های خود را برای مطالعه بیشتر و بهتر، با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

میهمانان این برنامه، اعضای باشگاه 100تایی ها و اعضای فعال کتابخانه ها و نوجوانان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه ها و نویسندگان مدعو، به بررسی ک


برچسب ها: کتاب - شهر تهران - نوجوانان - فرهنگسراها - چالش - تهران - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان کتابخوان در «چالش 02»

نوجوانان کتابخوان در «چالش 02»