مطالب مرتبط:
پرداخت 27 همت تسهیلات کمک ودیعه مسکن/ افزایش دو برابری در 1402
افزایش ده برابری مجوزهای سرمایه گذاری بین المللی در عربستان/ بیش از 350 سرمایه گذار بین المللی خواهان ایجاد دفتر مرکزی در عربستان هستند
پرداخت 27 همت تسهیلات کمک ودیعه مسکن/ افزایش دو برابری در 1402
پرداخت 27 همت تسهیلات کمک ودیعه مسکن| افزایش دو برابری در 1402
مدارس کرمانشاه میزبان میهمانان نوروزی می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 15:202024-03-04اجتماعي

افزایش 4 برابری ترافیک خریدهای نوروزی در کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش سه تا چهار برابری ترافیک معابر اصلی شهر کرمانشاه با شروع خریدهای نوروزی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش سه تا چهار برابری ترافیک معابر اصلی شهر کرمانشاه با شروع خریدهای نوروزی خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش حجم ترافیک در معابر اصلی بویژه در هسته مرکزی شهر کرمانشاه در روزهای پایانی سال، گفت: مانند سالهای گذشته با شروع خریدهای نوروزی شاهد افزایش ترافیک در معابر اصلی شهر هستیم و این امر می طلبد که شهروندان جهت کنترل ترافیک همکاری موثری با پلیس راهور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به مشاهدات صورت گرفته حجم ترافیک نسبت به روزهای عادی سال در معابر اصلی شهر کرمانشاه سه تا چهار برابر بیشتر شده که همین امر کندی تردد در این معابر را رقم زده است.

حیدری گفت: در همین راستا انتظار ما این است که مردم حتی المقدور خریدهای نوروزی خود را از بازارهای محلی انجام داده و از آمدن به بازار اصلی و خیابان های مرکزی شهر خودداری کنند.

وی افزود: همچنین درخواست و توصیه ما این است که افراد در صورت مراجعه به بازار اصلی حتما از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و از آوردن خودروی شخصی به این محدوده شهر اجتناب کنند.


برچسب ها: کرمانشاه - شهر کرمانشاه - پلیس راهنمایی و رانندگی - ترافیک - راهنمایی و رانندگی - معابر - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری ترافیک خریدهای نوروزی در کرمانشاه

افزایش 4 برابری ترافیک خریدهای نوروزی در کرمانشاه