مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 12:052024-03-16ورزشي

از رؤیا تا واقعیت!


شاید به جرئت بتوانم بگویم که دنیای این روزهای برخی از دختران نوجوان و جوان این مرز پرگهر، این رؤیا شده است که «بازیگر شوند!».

آرزویی که با آن شاید سال هاست زندگی می کنند! - شاید به جرئت بتوانم بگویم که دنیای این روزهای برخی از دختران نوجوان و جوان این مرز پرگهر، این رؤیا شده است که بازیگر شوند! .

آرزویی که با آن شاید سال هاست زندگی می کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق نوشت: فکر بازیگری و بازیگرشدن از کجا به ذهن آدمی می رسد؟! در این زمانه پر از هیاهوی شهری که پر از دغدغه های فراوان است، گاهی اوقات به آنچه اطراف مان می گذرد، نگاهی بیندازیم، به مواردی برمی خوریم که جای تأمل و تفکر فراوان دارد.

این روزها شاید درباره پدیده بازیگرشدن، چیزهایی شنیده یا دیده باشید ؛ اما گاهی اوقات به سادگی از کنار آن عبور می کنیم! بی شک آن قدر در گیرودار زندگی ماشینی امروز غرق شده ایم که آسیب های اجتماعی، روانی و فرهنگی جامعه ای را که در آن زندگی می کنیم، به سادگی فراموش می کنیم! شاید بپرسید چرا!؟ شاید به جرئت بتوانم بگویم که دنیای این روزهای برخی از دختران نوجوان و جوان این مرز پرگهر، این رؤیا شده است که بازیگر شوند! .

آرزویی که با آن شاید سال هاست زندگی می کنند! حال چرایی و چگونگی آن نیاز به بررسی دقیق و کارشناسانه دارد که در حوصله شما خوبان و نیکان اکنون نمی


برچسب ها: بازیگر - جوان - زندگی - نوجوان - دختران - گاهی - بازیگری
آخرین اخبار سرویس:

از رؤیا تا واقعیت!

از رؤیا تا واقعیت!