مطالب مرتبط:
بسته صوتی خبری ایرنا مازندران ویژه انتخابات؛ سوم اسفند 1402
گزارش قیمت بسته شده طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه 3 اسفند 1402+ جدول
از توزیع 3000 بسته معیشتی تا 100 سری جهیزیه و اطعام گرم در پویش فجر مهدوی
بسته شدن پرونده گروگانگیری و کشف اسلحه کلت در شیراز
اختتامیه شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در حال برگزاری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 21:052024-02-22فرهنگي

پرونده جشنواره های فجر 1402 بسته شد/ طوبای زرین به دست صاحبانش رسید


شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر با تجلیل از مفاخر هنرهای تجسمی و تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره به کار خود پایان داد.

- شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر با تجلیل از مفاخر هنرهای تجسمی و تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره تجسمی فجر عصر امروز ـ پنجشنبه ـ سوم اسفند ماه در تالار وحدت برگزار شد.

محمد خراسانی زاده، ریاست شورای سیاست گذاری این جشنواره را بر عهده داشت و امیر عبدالحسینی دبیرکل این جشنواره بود؛ مسعود زنده روح کرمانی نیز دبیر هنری این دوره از جشنواره تجسمی فجر و جعفر واحدی دبیر اجرایی جشنواره بودند.

از ابتدای مراسم نیز محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ و محمود سالاری ـ معاون امور هنری وزیر ـ در این مراسم حاضر شدند.

در بخش نخست مراسم، ویدیویی از افتتاحیه هر دو مراسم افتتاحیه در موزه هنرهای معاصر تهران و موسسه فرهنگی و هنری صبا برای حاضران در این مراسم به نمایش درآمد.

امیر عبدالحسینی ـ دبیر کل شانزدهمین دوره از جشنواره ـ سخنان خود را با این مصرع از شعر سعدی آغاز کرد نقاش وجود این همه صورت که بپرداخت/ تا نقش ببینی و مصور بپرستی و ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: رسم به این است که جشنواره را روایت و از آمار و ارقام


برچسب ها: جشنواره - جشنواره تجسمی فجر - تجسمی - هنرهای تجسمی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - مراسم - مسعود زنده روح کرمانی
آخرین اخبار سرویس:

پرونده جشنواره های فجر 1402 بسته شد/ طوبای زرین به دست صاحبانش رسید

پرونده جشنواره های فجر 1402 بسته شد/ طوبای زرین به دست صاحبانش رسید