مطالب مرتبط:
دستگاه قضایی قزوین با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد می کند
با حرمت شکنی در ماه رمضان برخورد جدی می شود
استهلال ماه مبارک رمضان در قم
کدام کشورها فردا را اولین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند؟
استهلال ماه مبارک رمضان در قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-11حوادث

ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان توسط مسافران


فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه بهار قرآن، بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی برای رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه رمضان تأکید کرد.

- ایسنا/همدان فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه بهار قرآن، بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی برای رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه رمضان تأکید کرد.

  سرهنگ احمد ساکی بر ضرورت توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت مواردی تأکید کرد و گفت: متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشاندن فضای خود( به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می توانند به مسافران خدمات ارائه کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه رمضان، از یک ساعت قبل از اذان مغرب(افطار) مجاز است، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد می شود.

ساکی با اشاره به اهمیت خودداری از خوردن و آشامیدن در ملأعام توسط مسافران یا افراد دارای عذر شرعی، مطرح کرد: در صورت تظاهر به روزه خواری این اقدام، جرم مشهود تلقی شده


برچسب ها: واحدهای صنفی - اماکن عمومی - فرماندهی انتظامی - ماه رمضان - عموم - رعایت - فرماندهی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان توسط مسافران

ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان توسط مسافران