مطالب مرتبط:
سلاجقه:کیش مرکز تحقیقات محیط زیست دریایی باشد/ظرفیت های طبیعی منجر به تحول گردشگری می شود
تجربه های قاضی آمریکایی از زیست قرآنی مردم مصر
واکنش محیط زیست تهران به حمله ببر به یکی از عوامل برنامه تلویزیونی
نامزد انتخابات مجلس: آب و محیط زیست جزو چالش های مهم آتی کشور است
واکنش محیط زیست تهران به حمله ببر در قفس به یکی از عوامل برنامه ای تلویزیونی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 05:552024-02-28سياسي

نمایندگان منتخب مردم به محیط زیست توجه بیشتری کنند


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی گفت: نمایندگان منتخب مردم به محیط زیست توجه بیشتری کنند.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی گفت: نمایندگان منتخب مردم به محیط زیست توجه بیشتری کنند.

نورالله مرادی در گفت و گو با ایسنا تاکید کرد:کاندیداهایی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند،به موضوعات محیط زیستی توجه بیشتری کنند علاوه بر آن خواستار اجرای طرح هایی در حوزه های انتخابیه خود باشند که به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

وی با اشاره به نیاز کشور به پیشرفت در عرصه های گوناگون به وبژه در زمینه های علمی و فرهنگی همچنین بیانات اخیر مقام معظم رهبری که قدرت ملی را نشأت گرفته از وحدت ملی و انگیزه مردم برای حضور در صحنه دانسته اند، اظهارکرد: حضور پررنگ و انسجام مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به همدلی مردم برای رسیدن به اهداف بلند، پیشرفت در جامعه و قوت قلب مسئولان برای خدمت رسانی بیشتر و تلاش برای برداشتن موانع پیشرفت در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی منجر خواهد شد.


برچسب ها: محیط زیست - مجلس شورای اسلامی - سازمان حفاظت محیط زیست - شورای اسلامی - مشارکت های مردمی - حفاظت محیط زیست - زیست
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان منتخب مردم به محیط زیست توجه بیشتری کنند

نمایندگان منتخب مردم به محیط زیست توجه بیشتری کنند