مطالب مرتبط:
هزار و 719 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به همت خیران در حال ساخت است
استاندار: مشارکت مردم به رشد و توسعه سیستان و بلوچستان کمک می کند
هواشناسی: گرم ترین آبان و آذر کشور را امسال سپری کردیم! هرمزگان 75 درصد، سیستان و بلوچستان 67 درصد و فارس 63 درصد بارش کمتری نسبت به حد نرمال دریافت کردند
700 روستایی دشتیاری سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند
مدارس سیستان و بلوچستان فردا شنبه 5 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان شنبه 5 اسفند ماه 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 07:352024-02-24سياسي

سیستان و بلوچستان در ساخت مسکن الگوست


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان عملکرد خوب استان در خصوص ساخت مسکن را حاصل هماهنگی و راهبری خوب دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان عملکرد خوب استان در خصوص ساخت مسکن را حاصل هماهنگی و راهبری خوب دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد.

منصور بیجار شامگاه جمعه در شورای مسکن استان افزود: توجه به فرهنگ منطقه و آسان سازی فرآیند ها در ساخت مسکن از عواملی بودند که سبب شد سیستان و بلوچستان الگویی برای دیگر استان های کشور باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز از واگذاری زمین به هزار و هشت(1008) خانوار این استان در راستای پویش کشوری مهدویت خبر داد.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت و پویایی هر کشور جمعیت به خصوص جوانان آن است، افزود: اهدای زمین در طرح جوانی جمعیت یک تکلیف قانونی است و حتی در صورتی که فرم ج متقاضیان نیز سبز نباشد، افراد واجد شرایط این طرح مشمول دریافت زمین می شوند.

وی ادامه داد: در این راستا بر اساس بند ح تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان - بلوچستان - سیستان - ساخت مسکن - دستگاه های اجرایی - هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در ساخت مسکن الگوست

سیستان و بلوچستان در ساخت مسکن الگوست