مطالب مرتبط:
اعلام جزییات مراسم تحویل سال در حرم رضوی
استقرار 250 نیروی اورژانس در تحویل سال حرم مطهر رضوی
جزء خوانی قرآن در حرم امام رضا (ع)
آماده سازی هفت سین در حرم امام رضا «ع» (فیلم)
جوک رشید درباره حضورش در حرم امام رضا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 13:502024-03-19سياسي

اعلام جزییات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(ع)


ویژه برنامه های مراسم تحویل سال حرم مطهر مطهر رضوی از چهارشنبه یکم فروردین ماه 1403 ساعت 1:50 بامداد در 5 بخش در حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و تا ساعتی پس از لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان رضوی ویژه برنامه های مراسم تحویل سال حرم مطهر مطهر رضوی از چهارشنبه یکم فروردین ماه 1403 ساعت 1:50 بامداد در 5 بخش در حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و تا ساعتی پس از لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت.

نخستین بخش از این مراسم با اجرای محمدرضا حسینیان از ساعت 1:50 بامداد با آیات روح بخش کلام الله مجید شروع می شود و پس از تلاوت فاخر حامد علیزاده قاری برجسته حرم مطهر رضوی، گروه سرود حضرت ولیعصر(عج) به اجرای برنامه می پردازد و ضمن پخش کلیپ هایی از بیانات امام خمینی(ره) و تبریک اقوام مختلف، گروه تواشیح به اجرای همخوانی می پردازد.

در دومین بخش از این مراسم که از ساعت 3:00 بامداد آغاز می شود مناجات سحری توسط ابوالفضل مشکینی قرائت خواهد شد و دعای سحر را مهدی سماواتی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) زمزمه می کند.

در ادامه این مراسم، معارف اذان گاهی توسط حجت الاسلام و المسلمین مهریزیان بیان می شود و علیرضا رضایی قرآن قبل از اذان را تلاوت می کند، همچنین پس از پخش کلیپ دعای حضرت امام خمینی(ره)، اذان صبحگاهی به صورت جمع خوانی توسط مکبرین و موذنی


برچسب ها: حرم مطهر - حرم مطهر رضوی - مراسم - تحویل - رضوی - ساعت - ویژه برنامه
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(ع)

اعلام جزییات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(ع)