مطالب مرتبط:
عارف: راه برون رفت از شرایط فعلی صندوق رای است
پیش بینی 4 صندوق اخذ رأی در دانشگاه فردوسی مشهد
عارف: راه برون رفت از شرایط فعلی صندوق رای است
صندوق رای چاره رفع همه مشکلات کشور/ تحریم انتخابات فرصت سوزی است
صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان مسکن ارزان می سازد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 08:252024-02-28اقتصادي

فرق صندوق های پر با خالی!


آیا راه اعلام و اظهار گلایه ها،مطالبات ونارضایتی ها ،گذشتن از حق رای و قهر با صندوق آراست؟ یا می توان با مشارکت علاوه بر مشارکت در انتخاب نماینده مورد نظر خود راه های موثر در رسیدن به مطالبات به حق خود را پیگیری کنیم؟آیا به چالش کشیدن و نقد منصفانه وآگاهانه .

- آیا راه اعلام و اظهار گلایه ها،مطالبات ونارضایتی ها ،گذشتن از حق رای و قهر با صندوق آراست؟ یا می توان با مشارکت علاوه بر مشارکت در انتخاب نماینده مورد نظر خود راه های موثر در رسیدن به مطالبات به حق خود را پیگیری کنیم؟آیا به چالش کشیدن و نقد منصفانه وآگاهانه مسئولان و نمایندگان و.

در رسانه ها و فضاهای عمومی و شرکت در اعتراض ها و تحصن های قانونی و مشارکت در سوت زنی برای افشای انواع فسادها در عرصه های گوناگون خصوصا اقتصادی چاره ساز نیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کورش شجاعی در یادداشتی در سرمقاله روزنامه خراسان نوشت: گرانی و تورم زندگی را برای بسیاری از مردم سخت کرده، رنج بیکاری به خصوص بیکاری تعداد کثیری از جوانان تحصیل کرده کشورمان بر این سختی افزوده، آمار جوانان به سن ازدواج رسیده و درحال گذشتن از سن جوانی و همچنان مجرد واقعا نگران کننده شده،قیمت مسکن و اجاره خانه همچنان کمرشکن و نجومی است،قیمت برخی ارزاق عمومی و به ویژه گوشت،سفره تعداد قابل توجهی از مردم را کوچک کرده


برچسب ها: مشارکت - مطالبات - قهر با صندوق - نقد منصفانه - صندوق - سرمقاله روزنامه - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

فرق صندوق های پر با خالی!

فرق صندوق های پر با خالی!