مطالب مرتبط:
تمام امکانات استان سمنان برای خدمت رسانی به مسافران و زائران امام رضا (ع) بسیج شود
فراخوان ششمین جشنواره رسانه های استان خوزستان منتشر شد
100 درصد وام مربوط به ایثارگران در استان سمنان پرداخت شد
حضور میدانی سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مناطق سیل زده بلوچستان و بررسی روند خدمت رسانی به مردم
برپایی نمایشگاه بهاره و طرح ضیافت در استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 17:352024-03-06سياسي

برپایی میز خدمت ایثارگران در 55 نقطه استان خوزستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنیاد شهید برای نخستین بار در هفته آینده در 55 نقطه از استان خوزستان میز خدمتی را با حضور مشاوران حقوقی برای خدمت رسانی به ایثارگران مستقر خواهد کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنیاد شهید برای نخستین بار در هفته آینده در 55 نقطه از استان خوزستان میز خدمتی را با حضور مشاوران حقوقی برای خدمت رسانی به ایثارگران مستقر خواهد کرد.

حسن نورانی در همایش حقوق شهروندی و ایثار استان خوزستان که امروز، شانزدهم اسفند به منظور آشنایی با حقوق ایثارگران برگزار شد اضافه کرد: دستگاه ها نیز لازم است هر ماه یک تا 2 بار میز خدمت رسانی به ایثارگران را برگزار کنند تا ایثارگران بتوانند همواره ارتباطی مستقیم با مسؤولان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او همچنین در خصوص طرح سپاس که طرحی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است توضیح داد: برخی دستگاه ها این طرح را انجام می دهند اما انتظار می رود دستگاه ها گزارش های خود را ارسال کنند و با بنیاد هماهنگ باشند زیرا در جلسات شورای ترویج، کارنامه دستگاه ها طبق گزارش ها ارایه و جمع بندی می شود.

وی با بیان این که حال و هوای شهر اهواز با برگزاری کنگره 24 هزار شهید گلگون کفن خوزستان شهدایی شده و با اشاره به این که در آستانه روز بزر


برچسب ها: ایثارگران - استان خوزستان - بنیاد شهید و امور ایثارگران - خوزستان - ایثار - بنیاد شهید - میز خدمت
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت ایثارگران در 55 نقطه استان خوزستان

برپایی میز خدمت ایثارگران در 55 نقطه استان خوزستان