مطالب مرتبط:
طرح کوچ اجباری کاربران تلگرام و اینستاگرام به پیام رسان های ایرانی
سرای ایرانی تلویزیون
سایت سرای ایرانی
سرای ایرانی موبایل
ظرفیت شرکت های دانش بنیان ایرانی توجه فعالان اقتصادی دنیا را جلب کرده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 16:352024-02-23سياسي

چگونگی پیشرفت پیام رسان های ایرانی


معاون سیاستگذاری سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: روند شتابان پیشرفت پیام رسان های بومی و ایجاد تبادل پیام (MXB)، یکی از اصلی ترین ابتکارات ایران در حوزه پیام رسان هاست که تا کنون باعث مبادله بیش از دو میلیون پیام شده است.

- معاون سیاستگذاری سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: روند شتابان پیشرفت پیام رسان های بومی و ایجاد تبادل پیام (MXB)، یکی از اصلی ترین ابتکارات ایران در حوزه پیام رسان هاست که تا کنون باعث مبادله بیش از دو میلیون پیام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد منکرسی- معاون سیاستگذاری سازمان فناوری اطلاعات ایران- در این نشست که در کشور روسیه برگزار شد، با حضور در میزگردی با عنوان تحول دیجیتال مدیریت دولتی بر اساس راه حل های پلتفرمی ، پیشرفت های سکوهای دیجیتال و پیام رسان های داخلی را تبیین کرد و اظهار کرد: پلتفرم های دیجیتال در گستره های جغرافیایی مختلف به عنوان قالب جدیدی از فناوری در اقتصاد کشورها بسیار تاثیرگذارند.

وی در این رویداد، به معرفی دستاوردها و موفقیت های چند سکوی برتر ایرانی پرداخت و گفت: روند شتابان پیشرفت پیام رسان های بومی و ایجاد تبادل پیام (MXB)، یکی از اصلی ترین ابتکارات ایران در حوزه پیام رسان هاست که تا کنون باعث مبادله بیش از دو میلیون پیام شده است.


برچسب ها: سازمان فناوری اطلاعات - پیام رسان - فناوری اطلاعات - پیام - سیاستگذاری - ایران - پیشرفت
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی پیشرفت پیام رسان های ایرانی

چگونگی پیشرفت پیام رسان های ایرانی