مطالب مرتبط:
اوج فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
ترفند ویژه مجرمان سایبری در ایام تعطیلات | این لینک ها را کلیک نکنید
هشدار: افزایش فعالیت مجرمان سایبری در نوروز
اوج گیری هوادار با مسعود شجاعی، فولاد از قعر فرار کرد
اوج گیری هوادار با مسعود شجاعی، فولاد از قعر فرار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 19:152024-02-23سياسي

اوج فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات


سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا: بر اساس تجربیات و تجزیه و تحلیل روند شکل گیری جرایم سایبری مشخص است، مجرمان سایبری با سوءاستفاده از ایام تعطیلات چند روز پایان هفته و زمینه شرایط فراهم شده مترصد کلاهبرداری از هموطنان با ارسال لینک های آلوده و جعلی هستند.

- معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: تعطیلات چند روزه در پایان هفته بهترین فرصت برای سوءاستفاده مجرمان سایبری به منظور ارسال لینک های آلوده و جعلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: بر اساس تجربیات و تجزیه و تحلیل روند شکل گیری جرایم سایبری مشخص است، مجرمان سایبری با سوءاستفاده از ایام تعطیلات چند روز پایان هفته و زمینه شرایط فراهم شده مترصد کلاهبرداری از هموطنان با ارسال لینک های آلوده و جعلی هستند.

وی افزود: سوءاستفاده از نام و اعتبار سازمان ها و نهادهای دولتی نظیر سامانه عدل ایران قوه قضاییه، سهام عدالت، سازمان هدفمندی یارانه ها و غیره با ارسال لینک های آلوده با قصد فریب و برداشت غیر مجاز از حساب های مالی شهروندان هستند و با این فکر که در ایام تعطیلات دسترسی به خدمات قضایی، انتظامی و بانکداری دارای محدودیت است ترفندهای مجرمانه خود را افزایش می دهند، این در حالی است که دسترسی به خدمات یاد شده در حوزه ها


برچسب ها: مجرمان سایبری - سوءاستفاده - سایبری - معاون فرهنگی - سرهنگ رامین پاشایی - پایان هفته - تعطیلات
آخرین اخبار سرویس:

اوج فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات

اوج فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات