مطالب مرتبط:
آمریکا: خواستار توضیح اسراییل درباره خبرنگار الجزیره هستیم
آمریکا، خواستار توضیح اسراییل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد
ابراز همدردی سازمان ملل با خبرنگار بازداشت شده الجزیره قطر از سوی اسراییل
الجزیره خواستار آزادی فوری خبرنگار خود شد
اسراییل خبرنگار الجزیره را بازداشت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 22:152024-03-18بين الملل

آمریکا: خواستار توضیح اسراییل درباره خبرنگار الجزیره هستیم


معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: در حال ارتباط با طرف اسراییلی در خصوص شرایط دستگیری اسماعیل الغول، خبرنگار الجزیره هستیم.

- معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: در حال ارتباط با طرف اسراییلی در خصوص شرایط دستگیری اسماعیل الغول، خبرنگار الجزیره هستیم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی بازداشت و اسارت خبرنگار الجزیره از سوی رژیم اسراییل گفت که خواستار توضیح این رژیم درباره این خبرنگار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران درباره خبرنگار الجزیره که امروز دوشنبه از سوی اسراییل به اسارت گرفته شد، گفت که در مورد گزارش هایی مبنی بر دستگیری خبرنگار الجزیره در جریان حمله به بیمارستان الشفا از اسراییل اطلاعات و توضیح خواستیم.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تصریح کرد: در حال ارتباط با طرف اسراییلی در خصوص شرایط دستگیری اسماعیل الغول، خبرنگار الجزیره هستیم.

نظامیان اسراییل امروز دوشنبه اسماعیل الغول خبرنگار شبکه الجزیره را در داخل مجتمع پزشکی شهر مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس به اسارت گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، الجزیره قطر آزادی فوری اسماعیل الغول خبرنگار این شبکه خبری که در جریان حمله ارتش اسراییل به بیمارستان شفا در غزه توسط نظامیان این


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت - خبرنگار - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا - وزارت امور خارجه - الجزیره
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: خواستار توضیح اسراییل درباره خبرنگار الجزیره هستیم

آمریکا: خواستار توضیح اسراییل درباره خبرنگار الجزیره هستیم