مطالب مرتبط:
تلاش ناکام عده ای برای تنش در انتخابات پلدختر
امام جمعه کرج: عده ای باید وارد عرصه تبلیغ و تبیین در انتخابات می شدند اما کم کاری کردند، آنها در زمانی که دور نیست باید پاسخگو باشند
جزییات 3 تلاش ناموفق برای خرابکاری در ایام انتخابات + عکس ها
انتشار تصاویری از تلاش ناموفق برای خرابکاری در ایام انتخابات
تلاش ناموفق برای خرابکاری در ایام انتخابات+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 12:252024-03-09سياسي

تلاش ناکام عده ای برای تنش در انتخابات پلدختر


برخی از صندوق های پلدختر در ساعت پایانی انتخابات در حال شمارش بود که افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند و مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم  ، سردار یحیی الهی، ظهر امروز، شنبه، در مراسم تجلیل از کارکنان تأمین امنیت انتخابات لرستان، گفت: بخش مهمی از احساس امنیت حاصل زحمات رسانه هایی است که رابط بین جامعه و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان انتظامی برای حفظ امنیت مردم و دستاوردهای انقلاب از جان و مال مایه می گذارند، افزود: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید و هزاران جانباز را در این راه تقدیم کرده است.

  فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به مشارکت بیش از 8000 نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات این استان، عنوان کرد: برخی از صندوق های پلدختر در ساعت پایانی انتخابات در حال شمارش بود که افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند و مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از هواداران یک نامزد در یکی از شعب پلدختر قصد داشتند صندوق آرا را بشکنند و آرا را باطل کنند، اضافه کرد: ستوان یکم صحبت الله نصیری به دلیل این وضعیت صندوق آرا را به همراه خود به طبقه بالای ساختمان می برد و معترضان با دیدن این صحنه اقدام به آتش زدن خودروی او می کنند.


برچسب ها: انتخابات - انتظامی - امنیت انتخابات - نیروی انتظامی - فرمانده انتظامی لرستان - امنیت - پلدختر
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ناکام عده ای برای تنش در انتخابات پلدختر

تلاش ناکام عده ای برای تنش در انتخابات پلدختر