مطالب مرتبط:
آغاز به کار دهمین نمایشگاه قرآن و عترت البرز
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز گشایش یافت
گشایش دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز
وزیر ارشاد: پیش بینی می شود 5 میلیون نفر از نمایشگاه قرآن تهران بازدید کنند
عکس | دور از انتظار بودن وضعیت نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 14:452024-03-13فرهنگي

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در اداره ارشاد البرز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز به مناسبت ماه مبارک رمضان روز چهارشنبه 23 اسفند در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان آغاز به کار کرد.

- ایسنا/البرز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز به مناسبت ماه مبارک رمضان روز چهارشنبه 23 اسفند در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جابری انصاری در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت یک فرصت و ظرفیت ارزنده به منظور جریان سازی فرهنگ قرآنی در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش سیاستگذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر ترویج فرهنگ قرآنی بیان کرد: یکی از راهبردهای قابل تأمل در امر ترویج فرهنگ قرآنی، برپایی نمایشگاه است چرا که به نوبه خود می تواند بستری برای توجه بخشی و جریان دهی تلقی شود.

وی افزود: غرفه های متنوعی با موضوع قرآن و عترت فعال شده تا به این واسطه هم افزایی لازم میان متولیان قرآنی در جریان تولیدات فرهنگی با رویکرد قرآنی احیاء شود.

جابری انصاری بیان کرد: معارف عمیق قرآنی و اهمیت تبیین جایگاه آن در عرصه اجتماعی ایجاب می کند نسبت به فرصت های اثرگذار فرهنگی توجه ویژه ای شود به ویژه مساجد که در این امر پی


برچسب ها: نمایشگاه قرآن و عترت - فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه قرآن - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه - استان البرز
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در اداره ارشاد البرز

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در اداره ارشاد البرز