مطالب مرتبط:
آخرین باند متلاشی شده دزدان در سال 1402 / رییس باند بخاطر گریه های مادرش دیگر دزدی نمی کند! + فیلم گفتگو
پایان زورگیری های خشن و سریالی باند دزدان در تهران /همه از این 5 جوان وحشت داشتند
ویدئو/ اظهارات رییس دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران در باره غزه
نماینده مجلس: دو بار درخواست تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی ایران را داشتیم که با باند و رانت مانع شدند!/ کشور ایران با این وسعت قابل ملاحظه جغرافیایی نباید وضعیتش این باشد
رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 11:402024-03-19حوادث

دلیل توبه رییس باند سارقان از دزدی


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در تهران، خبر داد و گفت: در این پرونده 7 سارق و 10 مالخر بازداشت شدند.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه علی عزیز خانی رییس پایگاه 8 پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: با وقوع سرقت های سریالی موتورسیکلت در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می داد، اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت در ساعات پایانی شب راهی معابر خلوت شده و پس از شناسایی موتورسیکلت اقدام به سرقت آن ها با تخریب قفل کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و شیوه های نوین کشف جرم متوجه شدند این سرقت ها توسط 7 مرد جوان انجام شده و سردسته این باند بزرگ فردی به نام رامین 25 ساله است.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با روش های علمی و پلیسی مخفیگاه متهمان پرونده را در نقاط مختلف تهران شناسایی کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه های موردنظر شدند و 7 مرد جوان را در عملیات ضربتی بازداشت کردند.


برچسب ها: موتورسیکلت - پلیس آگاهی تهران - سرقت موتورسیکلت - پلیس آگاهی - کارآگاه - تهران - سرقت
آخرین اخبار سرویس:

دلیل توبه رییس باند سارقان از دزدی

دلیل توبه رییس باند سارقان از دزدی