مطالب مرتبط:
فائزه قرار بود امسال رأی اولی باشد
کلیشه رشد قیمت دلار پس از انتخابات تکرار شد/ دلار امسال را با نرخ 60 هزار تومان به پایان می برد
تهران امسال 225 روز هوای سالم استنشاق کرد
امسال حدود10 میلیارد تومان فقط بابت هزینه حمل پرداخت کردیم!
افزایش ترانزیت کالا از پایانه های مرزی آذربایجان غربی طی امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 13:402024-03-03اقتصادي

امسال کم بارش ترین سال در 86 سال گذشته بوده است


معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه امسال کم بارش ترین سال در 86 سال گذشته بوده است گفت: در مدیریت مصرف باید خیلی کار کنیم و شاه کلید عبور از شرایط حاضر و پیشگیری از شرایط بحرانی فردا، - ایسنا/مرکزی معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه امسال کم بارش ترین سال در 86 سال گذشته بوده است گفت: در مدیریت مصرف باید خیلی کار کنیم و شاه کلید عبور از شرایط حاضر و پیشگیری از شرایط بحرانی فردا، مدیریت مصرف است.

مهدی دانشگر، 13 اسفند در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی اظهار کرد: تغییر اقلیم موضوع به اثبات رسیده ای است که در کشور ما بیشتر خودش را نشان می دهد و بایستی برای تغییر اقلیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه آورد آبی بارش های اخیر در کشور 20 میلیارد متر مکعب بوده است گفت: ممکن است این بارش ها ما را به اشتباه بیندازد و تصور کنیم از بحران عبور کرده ایم در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست.

دانشگر با تاکید بر اینکه مدیریت منابع آب کشور، حلقه ای به هم پیوسته و جدایی ناپذیر است افزود: متاسفانه امسال 25 درصد افت بارش نسبت به نرمال داشته ایم.


برچسب ها: شرکت مدیریت منابع آب ایران - مدیریت - مدیریت منابع آب ایران - مدیریت مصرف - مدیریت منابع آب - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - توسعه مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

امسال کم بارش ترین سال در 86 سال گذشته بوده است

امسال کم بارش ترین سال در 86 سال گذشته بوده است