مطالب مرتبط:
تمهیدات ترافیکی جشن نیمه شعبان در قم تشریح شد
تمهیدات ترافیکی جشن نیمه شعبان در قم تشریح شد
کلیپ |جشن نیمه شعبان ویژه کودکان در محلات
تشریح برنامه های نیمه شعبان در تبریز
جشن های نیمه شعبان در اردبیل با شور و معنویت برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 21:302024-02-22اجتماعي

تمهیدات ترافیکی جشن نیمه شعبان در قم تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سرهنگ غلامرضا صدفی روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین عملیات های ترافیکی در سطح کشور موضوع پشتیبانی پلیس راهنمایی و رانندگی از جشن های نیمه شعبان در قم است و حجم سنگینی از زائران مسجد جمکران .

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ضمن اعلام تمهیدات ترافیکی جشن های نیمه شعبان در شهر قم گفت: امسال برخی پارکینگ های حاشیه مسجد جمکران حذف شده است و کاهش ظرفیت پارکینگ ها در تمهیدات ترافیکی مسجد مقدس جمکران تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سرهنگ غلامرضا صدفی روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین عملیات های ترافیکی در سطح کشور موضوع پشتیبانی پلیس راهنمایی و رانندگی از جشن های نیمه شعبان در قم است و حجم سنگینی از زائران مسجد جمکران که معمولا یک روز مانده به نیمه شعبان به قم می آیند را تحت پوشش قرار می دهد و هرسال برای این جشن ها در مسجد برخی طرح های ویژه ترافیکی اجرا می شود.

وی ابراز داشت: یکی از نقاط پر ترافیک و گره های ترافیکی در تقاطع خیابان های معلم و سمیه قم است و شهروندان قمی برای حضور در مراسم پیاده روی در بلوار پیامبر اعظم خودروی خود را در این محدوده نیاورند و به صورت پیاده تردد کنند.


برچسب ها: پلیس راهنمایی و رانندگی - راهنمایی و رانندگی - نیمه شعبان - تمهیدات ترافیکی - پلیس راهنمایی - ترافیکی - مسجد جمکران
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی جشن نیمه شعبان در قم تشریح شد

تمهیدات ترافیکی جشن نیمه شعبان در قم تشریح شد