مطالب مرتبط:
قول رییس جمهور با پیگیری وزیر فرهنگ محقق شد؛ پرداخت یک پایه حقوق پیش از پایان بهمن ماه برای کتابداران
اولین برآورد قیمت مسکن در بهمن ماه
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه کشی تسهیلات طرح امید رفاه بانک رفاه کارگران اعلام شد
کاهش1.1 درصدی نرخ تورم در بهمن ماه
بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در آخرین هفته بهمن ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 10:352024-02-24اقتصادي

جوجه ریزی بهمن ماه از 151 میلیون قطعه عبور کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت در قرارگاه امنیت غذایی نخستین هفته اسفند ماه گفت: - وزیر جهادکشاورزی جوجه ریزی بهمن ماه را نشانه ظرفیت تولید صنعت مرغ کشور دانست و بر پایداری تولید در آخرین ماه سال تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت در قرارگاه امنیت غذایی نخستین هفته اسفند ماه گفت: هیچ ممنوعیتی در مسیر تولید پذیرفته نیست و ایجاد مانع، تخلف و مسوول باید پاسخگو باشد.

وی بار دیگر روسای سازمان جهاد کشاورزی استان ها را برای صدور هرگونه مجوز با رعایت شرایط فنی مکلف کرد و افزود: همه مجوز های کشاورزی اعم از باغبانی، زراعت، مرغداری، دامداری، آبزی پروری و.

بدون محدودیت و در کوتاه ترین زمان به متقاضیان اعطا می شود و سازمان جهاد کشاورزی استان ها در این زمینه نیاز به هیچ دستورالعملی از سوی وزارت جهادکشاورزی ندارند.

وزیر جهادکشاورزی سیاست سقف تولید برداشته شده است را فصل الخطاب رفع هرگونه مانع در برابر تولید اعلام کرد و افزود: ایران سرزمین وسیعی است و با رعایت شرایط فنی، هرگونه مجوز تولید در سراسر کشور به بهره برداران داده می شود، به این ترتیب مسیر صدور مجوز تولید کوتاه تر و راه سر


برچسب ها: کشاورزی - سازمان جهاد کشاورزی - پایگاه اطلاع رسانی - جهادکشاورزی - محمدعلی نیکبخت - جهاد کشاورزی - امنیت غذایی
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی بهمن ماه از 151 میلیون قطعه عبور کرد

جوجه ریزی بهمن ماه از 151 میلیون قطعه عبور کرد