مطالب مرتبط:
تیم داوری شهرآورد 103 پایتخت مشخص شد
تیم داوری شهرآورد 103 پایتخت مشخص شد
استفاده از توان حداکثری اتوبوسرانی در ایام پایانی سال
اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی ماه مبارک رمضان در البرز
استفاده از توان حداکثری اتوبوسرانی تهران در ایام پایانی سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 11:152024-03-11ورزشي

تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای شهرآورد پایتخت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال، خبر داد.

- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده با اعلام این خبر گفت: همکاران بنده در شرکت واحد با آمادگی کامل برای آرامش خاطر و رفاه حال تماشاگران این مسابقه فوتبال که از ساعت 20:00 روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، نسبت به جابجایی تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطرنشان کرد؛ با توجه به افزایش ترددهای شهری و ترافیک سنگین در ایام پایانی سال برنامه ریزی لازم برای تقویت خطوط اتوبوسرانی سطح شهر تهران پیش بینی شده و تمام تلاش مان را به کار خواهیم بست تا اختلالی در خدمات رسانی ایجاد نشود.

انتهای پیام


برچسب ها: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران - شرکت واحد اتوبوسرانی - اتوبوسرانی - شرکت واحد - تماشاگران - ناوگان اتوبوسرانی - تیم های پرسپولیس
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای شهرآورد پایتخت

تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای شهرآورد پایتخت