مطالب مرتبط:
اسراییل اقدام به بازداشت و شکنجه برخی از کارکنان آنروا کرده است
آنروا: نظامیان اسراییلی، شهروندان غزه را شکنجه کردند
وزیر خارجه مصر: مذاکرات بین اسراییل و حماس هنوز به مرحله توافق نرسیده است
دستور نتانیاهو برای همکاری نکردن سفارت اسراییل در انگلیس با گانتس
یک مسئول «حماس»: رایزنی های انجام شده در قاهره درباره آتش بس مثبت است، اما توپ همچنان در زمین اسراییل است / مشخصات اسرایی که لازم در ازای گروگان های اسراییلی آزاد شوند، ارائه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 09:502024-03-05بين الملل

آنروا: اسراییل کارمندان ما را شکنجه کرده تا به همکاری با حماس اعتراف کنند


آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی، رژیم صهیونیستی را به شکنجه چند تن از کارمندانش برای گرفتن اعتراف از آنها درباره داشتن ارتباط با حماس متهم کرد.

- آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی، رژیم صهیونیستی را به شکنجه چند تن از کارمندانش برای گرفتن اعتراف از آنها درباره داشتن ارتباط با حماس متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را متهم کرد چند تن از کارمندان این آژانس را که در نوار غزه بازداشت کرده، تحت شکنجه قرار داده تا آنها را به داشتن ارتباط با حماس مجبور کند.

آنروا در بیانیه خود اعلام کرد که کارمندانش درباره اتفاقات هولناکی در زمان بازداشت و بازجویی شان توسط مقامات صهیونیستی سخن گفتند، این گزارش ها شامل شکنجه، بدرفتاری شدید، ضرب و جرح و سوء استفاده جنسی هستند.

این آژانس در ادامه بیانیه خود گزارش داد که تعدادی از کارمندانش در طول بازجویی که از آنها درباره حمله حماس به اراضی اشغالی در تاریخ هفتم اکتبر انجام شد، به تیم های آنروا اعلام کردند که زیر شکنجه و بدرفتاری از آنها اعترافاتی گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری الجزیره، آنروا تاکید کرد: این اعتراف های اجباری نتیجه شکنجه ای است که مسوولان رژیم صهیونیستی در راستای انتشار اطلاعات گم


برچسب ها: آوارگان فلسطینی - رژیم صهیونیستی - کارمندان - صهیونیستی - امدادرسانی - شکنجه - آوارگان
آخرین اخبار سرویس:

آنروا: اسراییل کارمندان ما را شکنجه کرده تا به همکاری با حماس اعتراف کنند

آنروا: اسراییل کارمندان ما را شکنجه کرده تا به همکاری با حماس اعتراف کنند