مطالب مرتبط:
روایت الجزیره از واکنش پیچیده ایرانی ها نسبت به جنگ غزه: حامیان رضا پهلوی جزو معدود حامیان اسراییل در جهان هستند/ حتی مخالفان درون ایران هم از آرمان فلسطین حمایت می کنند!
حمایت 56000 میلیاردی بانک صادرات ایران از کسب و کارهای کوچک و متوسط
حمایت 56000 میلیاردی بانک صادرات ایران از کسب و کارهای کوچک و متوسط
پیش بینی عضو اتاق بازرگانی ایران از قیمت دلار
حضور دو تیم از ایران در مسابقات والیبال نشسته کاپ آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 10:002024-03-11بين الملل

رابرت گیتس: برای تضعیف ایران باید از مخالفان داخلی حمایت کنیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دیپلماسی ایرانی، پاییز گذشته، رابرت گیتس، در مجله فارین افرز هشدار داد که اکنون آمریکا با خطرناک ترین چشم انداز ژئوپلیتیکی دهه های اخیر دست به گریبان است و ناکارآمدی ساختار سیاست در واشنگتن، - رابرت گیتس رییس اسبق سازمان سیا در دو دولت جمهوریخواه و دموکرات می گوید: من اگر مسئولیت داشتم، هر کاری که می توانستم، آشکار و پنهان برای تضعیف نظام ایران و قدرت بخشیدن به آنهایی که در داخل ایران با آن مخالف هستند، انجام می دادم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دیپلماسی ایرانی، پاییز گذشته، رابرت گیتس، در مجله فارین افرز هشدار داد که اکنون آمریکا با خطرناک ترین چشم انداز ژئوپلیتیکی دهه های اخیر دست به گریبان است و ناکارآمدی ساختار سیاست در واشنگتن، این تهدید را در خود دارد که این خطر به یک فاجعه بینجامد.

گیتس نگران است که این ناکارمدی داخلی می تواند موجب شود که دشمنان آمریکا دست به قمار های خطرناکی بزنند که پیامد های ویرانگری برای آمریکا و جهان خواهد داشت.

گیتس در این مصاحبه گفته است: من نمی توانم باور کنم که کسانی فکر کنند عدم ایستادگی ایالات متحده در کنار اوکراین باعث آسیب به اعتماد تایوان به ایالات متحده نخواهد شد و نیز به اعتماد سایر متحدان ما در اقیانوس آرام آ


برچسب ها: رابرت گیتس - ایران - خطرناک ترین - ناکارآمدی - چشم انداز - گیتس - دیپلماسی
آخرین اخبار سرویس:

رابرت گیتس: برای تضعیف ایران باید از مخالفان داخلی حمایت کنیم

رابرت گیتس: برای تضعیف ایران باید از مخالفان داخلی حمایت کنیم