مطالب مرتبط:
تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت | آیت الله مروی: اقتدار، امنیت، حفظ تمامیت ارضی و یاس و ناامیدی دشمنان اصل است+ فیلم
تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت | آیت الله مروی: اقتدار، امنیت، حفظ تمامیت ارضی و یاس و ناامیدیِ دشمنان، اصل است+ فیلم
تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت | حجت الاسلام والمسلمین مروی: اقتدار، امنیت، حفظ تمامیت ارضی و یاس و ناامیدیِ دشمنان، اصل است+ فیلم
تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت + فیلم
فیلم| تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-01سياسي

تولیت آستان قدس: امنیت و اقتدار کشور را فدای برخی گلایه ها نکنیم


امنیت و اقتدار و حفظ تمامیت ارضی کشور برای تمام ایرانیان اصل است و نباید این اصل فدای مسائل فرعی و گلایه ها شود، به تعبیر بهتر نباید فرع بر اصل سایه افکند.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: امنیت و اقتدار و حفظ تمامیت ارضی کشور برای تمام ایرانیان اصل است و نباید این اصل فدای مسائل فرعی و گلایه ها شود، به تعبیر بهتر نباید فرع بر اصل سایه افکند.

  حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی امروز 11 اسفند در شعبه اخذ رای مدرسه میرزا جعفر حرم مطهر رضوی(ع) حاضر شد و رای خود را در صندوق انداخت.

وی در گفت وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، از حق خود استفاده و به وظیفه دینی و ملی خود عمل می کنند، اما کسانی که هنوز تصمیم نگرفتند و یا تصمیم به عدم شرکت در انتخابات دارند، باید بدانند، ما باید بین مسائل اصلی و فرعی تفکیک قائل شویم.

این افراد ممکن است گلایه هایی داشته باشند، همچنین مطالباتی که بعضاً صحیح و به حق باشد، ولی یک انسان خردورز و دوراندیش هیچ گاه مسائل اصلی را فدای مسائل فرعی نمی کند؛ بلکه مسائل فرعی را فدای مسائل اصلی می کند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: بنابراین در انتخابات و موضوعات سیاسی و اجتماعی نیز مسائل اصلی و فرعی داریم.


برچسب ها: تولیت آستان قدس - تولیت آستان قدس رضوی - آستان قدس رضوی - آستان قدس - تمامیت ارضی - اقتدار - رضوی
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: امنیت و اقتدار کشور را فدای برخی گلایه ها نکنیم

تولیت آستان قدس: امنیت و اقتدار کشور را فدای برخی گلایه ها نکنیم