مطالب مرتبط:
کمک به 3752 سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
جزییاتی از امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
جزییاتی از امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
آماده باش فرودگاه های سیستان و بلوچستان برای تسریع در امدادرسانی به سیل زدگان
ویدیو/ 150 تیم عملیاتی در حال امدادرسانی به سیل زدگان سیستان وبلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 10:252024-03-03حوادث

امدادرسانی به 3752 نفر از سیل زدگان در سیستان و بلوچستان


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از امدادرسانی به سه هزار و 752 نفر از سیل زدگان خبر داد و گفت: 235 خانوار شامل 977 نفر اسکان اضطراری و موقت داده شدند.

- رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه 1947 روستا در سیستان و بلوچستان درگیر سیل شده است، گفت: تا کنون امدادرسانی به 3752 نفر از سیل زدگان انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره وقوع سیل در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهرستان های نیکشهر، قصرقند، دشتیاری، چابهار، کنارک، خاش، سیب و سوران، فنوج، ایرانشهر، میرجاوه، دلگان، سراوان، زاهدان، نیمروز، سرباز و مهرستان درگیر سیل شده است و خسارت دیدند.

وی با بیان اینکه استاندار و فرمانداران این شهرستان ها به عنوان رییس ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اضطراری نسبت به تشکیل جلسه با حضور دستگاه های اجرایی اقدام کردند و از همان ساعت اولیه اقدامات لازم برای امدادرسانی در دستور کار قرار گرفت، از استقرار گروه های راهداری شمال و جنوب استان، پلیس راه و انتظامی در نقاط حادثه خیز جاده ای و تلاش برای برقراری ارتباط مسیرهای مسدود شده خبر داد.

وی افزود: به دنبال نیاز به ارزیابی مناطق تحت تأثیر و امدادرسانی سریع، اعزام بالگرد اورژانس به مناطق سیل زده انجام گرفت و همچنین قایق و خودروهای ویژه برای


برچسب ها: رییس سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت - سیستان و بلوچستان - سازمان مدیریت بحران کشور - سازمان مدیریت - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 3752 نفر از سیل زدگان در سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به 3752 نفر از سیل زدگان در سیستان و بلوچستان