مطالب مرتبط:
1 کشته و 104 مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری گیلان
دو کشته و 508 مصدوم در چهارشنبه سوری آذربایجان شرقی!
استان های تهران، آذربایجان شرقی و غربی بیشترین مصدوم چهارشنبه سوری
1170 مصدوم و 14 فوتی در حوادث چهارشنبه سوری تا ساعت 21
ببینید | چند نفر در چهارشنبه سوری مصدوم و جان باختند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 15:152024-03-13حوادث

چهارشنبه سوری کاشان با 19 مصدوم و یک کشته


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: حوادث مربوط به برپایی آیین چهارشنبه سوری در کاشان 19 آسیب دیده و یک کشته به همراه داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: حوادث مربوط به برپایی آیین چهارشنبه سوری در کاشان 19 آسیب دیده و یک کشته به همراه داشت.

مهرداد فرزندی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمار مربوط به آسیب دیدگان از تا 8 صبح امروز، به 20 نفر رسید که دو نفر توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی فرستاده شده و 13 نفر نیز به این مراکز مراجعه کرده اند.

وی افزود: کادر اورژانس، چهار نفر را در محل حادثه درمان کردند و یک نفر از شهروندان نیز فوت کرد و بنا بر آمار، سوختگی 13 نفر و دو مورد آسیب به چشم از آثار بی مبالاتی شهروندان در این آیین سنتی بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز به ایسنا، گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده برای آماده باش کامل و استقرار تیم های عملیاتی آماده با ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی، چهارشنبه آخر سال بدون حادثه به پایان رسید.

سید مصطفی محتشمیان، اظهار کرد: همکاری شهروندان باعث شد که هیچ گونه عملیات آتش سوزی در کاشان صورت نگرفته و در تاریخ آتش نشانی تنها شب بدون حادثه چهارشنبه سوری سپری شد.


برچسب ها: چهارشنبه سوری - دانشگاه علوم پزشکی - کاشان - فوریت های پزشکی - چهارشنبه - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه سوری کاشان با 19 مصدوم و یک کشته

چهارشنبه سوری کاشان با 19 مصدوم و یک کشته