مطالب مرتبط:
مهم ترین هدف «رادیو انتخاب» تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری است
تلاش برای اجرای عدالت و نوآوری اولویت کارها در صورت ورود به مجلس است
آخرین تلاش برای حفظ امباپه؛ مکرون ستاره فرانسوی را به شام دعوت کرد!
8 مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته کارهای همدانی در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته اوکیناوایی
آخرین تلاش برای حفظ امباپه؛ مکرون ستاره فرانسوی را به شام دعوت کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 14:252024-02-27فناوري

تلاش برای به سرانجام رساندن پروژه فیبرنوری تا پایان دولت


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه فیبر نوری در کشورهایی با گستره جغرافیایی هشت تا 10 سال طول کشیده است اما بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان دولت تلاش داریم این پروژه را به سرانجام برسانیم و بر همین اساس برای توسعه این طرح به 10 اپراتور مجوز داده شده است.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه فیبر نوری در کشورهایی با گستره جغرافیایی هشت تا 10 سال طول کشیده است اما بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان دولت تلاش داریم این پروژه را به سرانجام برسانیم و بر همین اساس برای توسعه این طرح به 10 اپراتور مجوز داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با حضور عیسی زارع پور-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات-و سردار عبدالرضا عابد- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) - و جمعی از معاونان برگزار شد.

در این جلسه دو طرف ضمن تشریح ظرفیت ها و توانمندی ها و مرور همکاری های گذشته بر توسعه همکاری ها مشترک و بهره مندی از ظرفیت های موجود تاکید کردند.

وزیر ارتباطات در بخشی از این جلسه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از قدیم به سرعت، دقت، توانمندی و روحیه جهادی شناخته شده است و در همه حوزه هایی که کار به قرارگاه سپرده شده با اطمینان کار انجام ش


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - قرارگاه سازندگی خاتم - وزیر ارتباطات - ارتباطات - قرارگاه سازندگی
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای به سرانجام رساندن پروژه فیبرنوری تا پایان دولت

تلاش برای به سرانجام رساندن پروژه فیبرنوری تا پایان دولت