مطالب مرتبط:
گوشی قاپی منجر به سقط جنین شد!
مرکز نفس از 100 سقط جنین در خراسان شمالی جلوگیری کرد
جنین داخل شکم این زن به دلیل استرس سقط شد
دستگیری سارقان خشن که باعث سقط جنین زن جوان شدند
سارقان خشن که باعث سقط جنین زن جوان شدند به دام افتادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 23:302024-03-09حوادث

سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد


سارقان زورگیر که هنگام سرقت گوشی گران قیمت مرد جوان باعث شوک سنگین و سقط جنین همسرش شده بودند از سوی پلیس دستگیر شده و یک باند تبهکار منهدم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، مرد جوانی که گوشی تلفنش به سرقت رفته بود در تماس با پلیس گفت: با همسر باردارم و دختر 4 ساله ام در یکی از خیابان های تهرانپارس قدم می زدیم که ناگهان 2 مرد با یک موتورسیکلت راه ما را سد کردند و با چاقو به قصد سرقت گوشی آیفون 13 پرومکس به من حمله کردند؛ آنها پس از زخمی کردن من و سرقت گوشی ام فرار کردند.

در حالی که زخمی شده بودم و دخترم نیز از ترس گریه می کرد ناگهان همسرم که بشدت از این ماجرا دچار ترس و وحشت شده بود با دل درد شدید روی زمین افتاد و وقتی با کمک مردم او را به بیمارستان رساندیم پزشکان گفتند که جنین سقط شده است.

پس از این شکایت به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت، پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی هویت یکی از متهمان سابقه دار شناسایی و مشخص شد این فرد زورگیر با همدست خود یک باند حرفه ای مجرمانه تشکیل داده و در محله های شرق، جنوب و شمال تهران جرائم زیادی مرتکب شده اند.


برچسب ها: سرقت گوشی - سرقت - گوشی - سقط جنین - سارقان زورگیر - پلیس - همسر
آخرین اخبار سرویس:

سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد

سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد