مطالب مرتبط:
ورود وزیر ورزش به مراسم اکران خصوصی پرویز خان
بی نظمی عجیب در مراسم افتتاحیه فیلم پرویز خان
واکنش جالب وزیر ورزش بعداز دیدن فیلم پرویز خان
اسدی پس از تماشای فیلم: پرویز خان هیچ وقت داد نمی زد
اسدی پس از تماشای فیلم: پرویز خان هیچوقت داد نمی زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:002024-03-12فرهنگي

گروهی تماشا کردن «پرویز خان» را تجربه کنید


تهیه کننده فیلم «پرویز خان» مردم را به تماشای این فیلم در سینماها دعوت و تاکید کرد: تجربه گروهی دیدن «پرویز خان» قابل مقایسه با تماشای فردی و پای تلویزیون نیست.

- تهیه کننده فیلم پرویز خان مردم را به تماشای این فیلم در سینماها دعوت و تاکید کرد: تجربه گروهی دیدن پرویز خان قابل مقایسه با تماشای فردی و پای تلویزیون نیست.

فیلم سینمایی پرویز خان که بخشی از زندگی مرحوم پرویز دهداری را روایت می کند، به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی ساخته شده که پس از حضور در چهل ودومین جشنواره فیلم فجر و نامزدی در 9 رشته برای دریافت سیمرغ بلورین و کسب دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه به اکران نوروز رسیده است.

عطا پناهی در آستانه اکران این فیلم در گفت وگویی با ایسنا از انگیزه ها برای ساخت این فیلم و تجربه گروهی تماشای این فیلم در سینماها گفت.

او درباره دیدگاه های متفاوتی که نسبت به پرویز دهداری وجود دارد به طوری که برخی او را اسطوره و مربی اخلاق در فوتبال می دانند و برخی هم نقدهایی به شیوه مربیگری او وارد می کنند و اینکه چه شد تصمیم به ساخت فیلم درباره او گرفت؟ بیان کرد: پرویز دهداری مانند هر انسان دیگری دارای خصوصیات رفتاری متنوعی است که می تواند شامل ویژگی های مثبت و منفی باشد


برچسب ها: پرویز خان - فیلم - پرویز - تماشا - سیمرغ بلورین - سینماها - بهترین فیلم
آخرین اخبار سرویس:

گروهی تماشا کردن «پرویز خان» را تجربه کنید

گروهی تماشا کردن «پرویز خان» را تجربه کنید