مطالب مرتبط:
253 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند
(ویدئو) سکانس خنده دار سریال شب های برره، کمک های مردمی در برره بالا کشیدن
آزادی 21 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیّر تهرانی
330 محکوم مالی در گلستان با کمک خیران و گذشت شاکیان آزاد شدند
​آزادی 21 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیّر تهرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 09:552024-03-03اقتصادي

230 زندانی جرائم غیرعمد در گلستان در انتظار کمک های مردمی


رییس کل دادگستری گلستان از آزادی 320 زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری خبر داد و گفت: 230 مددجوی دیگر نیز چشم انتظار یاری سبز خیرین هستند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از آزادی 320 زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری خبر داد و گفت: 230 مددجوی دیگر نیز چشم انتظار یاری سبز خیرین هستند.

حیدر آسیابی صبح یکشنبه 13 اسفند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 320 مرد و 10 زن که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه در زندان بودند با کمک های خیران و ستاد دیه استان و گذشت شاکیان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این افراد 545 میلیارد تومان بود که با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و مددکاران زندان، نزدیک به نیمی از این طلب را شاکیان بزرگوارانه بخشیدند، ادامه داد: با درخواست اعسار 286 میلیارد تومان نیز موافقت شد که محکومان به صورت اقساطی به شاکیان می پردازند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 11 میلیارد تومان نیز با کمک های ستاد دیه استان و خیرین تامین شد، خاطرنشان کرد: 240 محکوم مالی دیگر نیز به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان، چشم به راه کمک های مردمی برای آزادی هستند.

آسیابی از آغاز پویش کمک به آزادی این زندانیان خبر داد و گفت: این پویش از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است و تا پایان فروردین 1403 ادامه دارد.


برچسب ها: زندانی جرائم غیرعمد - رییس کل دادگستری گلستان - جرائم غیرعمد - رییس کل دادگستری - دادگستری گلستان - میلیارد تومان - زندان
آخرین اخبار سرویس:

230 زندانی جرائم غیرعمد در گلستان در انتظار کمک های مردمی

230 زندانی جرائم غیرعمد در گلستان در انتظار کمک های مردمی