مطالب مرتبط:
آواز ماندگار؛ وقتی صادق بوقی آو آو آو می خونه اینبار با یه بچه 6 ساله وسط خیابان شلوغ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 00:102024-03-15حوادث

مونوکسید کربن اینبار 3 ابهری را مسموم کرد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: 3 شهروند ابهری براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به بیمارستان منتقل شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: 3 شهروند ابهری براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به بیمارستان منتقل شدند.

داریوش تقی لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه گازگرفتگی، اظهار کرد: در پی اعلام گازگرفتگی با اورژانس در ساعت 18:22 روز جمعه (25 اسفندماه)، یک کد آمبولانس ابهر به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه بر اثر حادثه گازگرفتگی که در خیابان بهشتی شهرستان ابهر رخ داده بود، 3 نفر دچار مسمومیت شدند، افزود: مددجویان یک آقا 55 ساله و 2 پسر 17 و 10 ساله بودند که پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

این مسئول در رابطه با علت حادثه گازگرفتگی در شهرستان ابهر، تصریح کرد: علت حادثه مذکور، روشن کردن اجاق گاز با کپسول در داخل منزل بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، خاطرنشان کرد: شهروندان حتماً برای حفظ سلامتی خود و خانواده اشان از انجام کارهای مخاطره آمیز پرهیز کنند.


برچسب ها: بیمارستان - اورژانس پیش بیمارستانی - مونوکسید کربن - گازگرفتگی - گاز مونوکسید کربن - بیمارستانی - ابهر
آخرین اخبار سرویس:

مونوکسید کربن اینبار 3 ابهری را مسموم کرد

مونوکسید کربن اینبار 3 ابهری را مسموم کرد