مطالب مرتبط:
سوئد رسما به ناتو پیوست
سوئد هفته آینده رسما عضو ناتو خواهد شد
سوئد امروز رسما عضو ناتو شد
کاخ سفید: سوئد رسما عضو ناتو می شود
سوئد امروز رسما عضو ناتو می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 19:252024-03-07بين الملل

سوئد رسما به ناتو پیوست


الحاق سوئد به ناتو پس از مذاکرات طولانی با برخی از اعضای این اتحاد، به دست آمد و پرچم آبی و زرد سوئد باید روز دوشنبه در مقابل مقر ناتو در بروکسل برافراشته شود.

- منابع خبری گزارش داده اند که سوئد به صورت رسمی به ائتلاف ناتو پیوست و پس از دو قرن بی طرفی و سپس عدم تعهد نظامی و دو سال مذاکره، سوئد رسماً سی و دومین عضو ناتو می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ الحاق سوئد به ناتو پس از مذاکرات طولانی با برخی از اعضای این اتحاد، به دست آمد و پرچم آبی و زرد سوئد باید روز دوشنبه در مقابل مقر ناتو در بروکسل برافراشته شود.

  اولف کریسترسون، نخست وزیر سوئد به واشنگتن سفر می کند و قرار است وزیر خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن به طور رسمی اسناد الحاق را دریافت کند.

  به نقل از فیگارو، الحاق سوئد به ناتو پس از مذاکرات طولانی با برخی از اعضای این اتحاد، به دست آمد و پرچم آبی و زرد سوئد باید روز دوشنبه در مقابل مقر ناتو در بروکسل برافراشته شود.

  روسیه هفته گذشته متعهد شد که در واکنش به الحاق استکهلم اقدامات متقابل اتخاذ کند که به شرایط و میزان ادغام سوئد در ناتو بستگی دارد.

  الحاق سوئد، پس از پیوستن فنلاند در سال گذشته، به این معنی است که همه کشورهای همسایه دریای بالتیک، به استثنای روسیه، اکنون اعضای اتحاد آتلانتیک ناتو هستند.


برچسب ها: سوئد - ناتو - مذاکرات - الحاق - دوشنبه - بروکسل - طولانی
آخرین اخبار سرویس:

سوئد رسما به ناتو پیوست

سوئد رسما به ناتو پیوست