مطالب مرتبط:
ببینید / قیمت گوشت قرمز در سال 1403 چقدر می شود؟
آغاز طرح غربالگری ملی دانش آموزان در سال 1403
ببینید / آخرین وضعیت دستمزد کارگران در سال 1403
قیمت گوشت قرمز در سال 1403
ثبت نام نوبت دوم کنکور 1403 از 7 فروردین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 20:302024-03-14سياسي

گروه موسیقی پارسیکر به دنبال ثبت رکورد در سال 1403


هدف پارسیکر در آینده اجرایی مشترک با تمام افراد آموزش دیده در شهرهای مختلف ایران است که هم اکنون حدود 700 نفر می باشند و رساندن تعداد این گروه کر به بالای ده هزار نفر از اهداف مراحل بعد این گروه می باشد.

- همچنین در اغلب استان های ایران و شهرهای بزرگ و کوچک صابر جعفری با موزیسین های این شهرها هماهنگ شده و با فراخوان هایی در هر شهر همین گروه تشکیل شده و همین قطعات را به صورت هماهنگ آموزش می بینند و تمرین می کنند.

  اغلب میانگین سنی خوانندگان این گروه کر بالای 40 سال است و هدف از تشکیل این گروه در ابتدا حال خوب است و سپس تکنیک موسیقی که باعث تقویت روحیه این افراد ، جلوگیری از آلزایمر و افسردگی ، ایجاد فرهنگ همخوانی در خانه و خانواده ، ایجاد نشاط و شادی در سطح عام جامعه می باشد.

  شهرهایی که اکنون کلاس تشکیل شده است: اصفهان به رهبری ارغوان دانشور و سرپرستی آربی بابومیان ، تبریز به رهبری ناصر خندانی ، یزد به رهبری مجتبی حبیبی ، لنگرود و لاهیجان به رهبری وحید خوشحال ، رشت به رهبری عباس فاضلی ، قم به رهبری علی رضوانی ، مشهد به رهبری محمود سالارپور ، شیراز به رهبری فرامرز فاطمی ، آستارا به رهبری حمیدرضا رامیار ، ساوه به رهبری عباس معالجی ، ساری و شهرهای همجوار به سرپرستی دکتر عبدالرضا اتحاد ، سمنان به رهبری محسن امیدیان ، زنجان به ره


برچسب ها: گروه - تشکیل - موسیقی - هماهنگ - تقویت روحیه - میانگین سنی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

گروه موسیقی پارسیکر به دنبال ثبت رکورد در سال 1403

گروه موسیقی پارسیکر به دنبال ثبت رکورد در سال 1403