مطالب مرتبط:
9 هکتار از اراضی شهرک صنعتی حیدریه رفع معارض شد
استخدام سرپرست تولید و برنامه ریزی در شهرک صنعتی شمس آباد تهران
اطفاء حریق بخش اداری یک کارخانه در شهرک صنعتی توس
استخدام جوشکار در ازن آب در شهرک صنعتی شمس آباد تهران
برنامه ریزی برای ایجاد 21 شهرک صنعتی انرژی خورشیدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 11:352024-03-13اقتصادي

3 هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی اردبیل ایجاد شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از کاشت و اجرای 3 هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال 1402 خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از کاشت و اجرای 3 هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال 1402 خبر داد.

هاشم علایی 24 اسفند در مراسم کاشت نهال در ناحیه صنعتی رضی گفت: یکی از اقدامات مهم زیست محیطی این شرکت، کاشت نهال و توسعه فضای سبز در شهرک‎ های صنعتی است تا ضمن تلطیف فضای عمومی و ایجاد پویایی و شور و نشاط در بخش تولید، موجبات حفظ محیط زیست نیز فراهم شود.

وی از ایجاد 243 هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، تاکنون خبر داد و افزود: در سال جاری، احداث 3 هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی استان هدف گذاری و برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده، شاهد تحقق این هدف مهم بودیم.

علایی تصریح کرد: کاشت درخت و درختچه از جمله اقداماتی است که در سال 1402 در سطح شهرک های صنعتی استان اجرایی شده است که برای آن، اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در کنار اقدامات توسعه ای، صاحبان صنایع نیز ملزم به ایجاد فضای سبز در محوطه واحدهای تولیدی خود هستند که این موضوع در صدور مجوز احداث ساختمان و


برچسب ها: شهرک ها و نواحی صنعتی - شهرک های صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی استان - شهرک ها - فضای سبز - صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

3 هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی اردبیل ایجاد شد

3 هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی اردبیل ایجاد شد