مطالب مرتبط:
اجرای کشت قراردادی در 253 هزار هکتار از اراضی استان همدان
بیش از 5 هزار هکتار از اراضی خرمشهر تحت پوشش کشاورزی قراردادی است
اجرای طرح های آتش نشان داوطلب و هر مسجد یک فرهنگسرا
اجرای پروژه فیبرنوری امید بخش است و حال مردم را خوب می کند / 94 درصد روستا های بالای بیست خانوار خوزستان به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند
اجرای طرح سلامت خانواده در 195 شهر کشور خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 13:202024-02-26اقتصادي

اجرای 253 هزار هکتار کشت قراردادی در اراضی همدان


مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان از تحقق حدود 50 درصدی برنامه کشت قراردادی در استان خبر داد و گفت: در 253 هزار هکتار از اراضی استان کشت قراردادی اجرا شده است.

- ایسنا/همدان مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان از تحقق حدود 50 درصدی برنامه کشت قراردادی در استان خبر داد و گفت: در 253 هزار هکتار از اراضی استان کشت قراردادی اجرا شده است.

علی بایگانه اظهار کرد: برنامه ابلاغی کشت قراردادی استان، 519 هزار و 800 هکتار است که تاکنون حدود 50 درصد آن محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تاکنون 253 هزار هکتار از اراضی استان زیر پوشش کشاورزی قراردادی قرار گرفته است، افزود: از این میزان 219 هزار هکتار گندم آبی و دیم و افزون بر 33 هزار هکتار جو آبی و دیم است.

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه بیش از 1000 هکتار دانه های روغنی نیز تحت کشاورزی قراردادی قرار گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر استان همدان، رتبه اول کشاورزی قراردادی در کشور را از آن خود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، وی در ادامه یادآور شد: همچنین 240 هزار هکتار از سطوح زیرکشت قراردادی استان زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.


برچسب ها: قراردادی - استان - هکتار - قرار - کشاورزی - جهادکشاورزی - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 253 هزار هکتار کشت قراردادی در اراضی همدان

اجرای 253 هزار هکتار کشت قراردادی در اراضی همدان