مطالب مرتبط:
پیش بینی 747 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در قم
فرماندار: سقز با استقرار 219 شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است
پیش بینی بیش از 4500 صندوق اخذ رأی در خراسان رضوی
فرماندار کلات: 50 شعبه اخذ رای در کلات مستقر است
فعالیت یک هزار و 572 شعبه اخذ رای در استان خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 12:002024-02-24سياسي

پیش بینی 747 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در قم


رییس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه انتخابات از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، گفت: 747 شعبه اخذ رای در سراسر استان برای برگزاری انتخابات پیش رو آماده شده است - ایسنا/قم رییس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه انتخابات از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، گفت: 747 شعبه اخذ رای در سراسر استان برای برگزاری انتخابات پیش رو آماده شده است احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در مراسم افتتاح شهرداری قاهان، بیان کرد: 747 شعبه اخذ رأی درحوزه انتخابیه قم، کهک و جعفرآباد تعبیه شده که 93 مورد از آن ها به صورت سیار و 654 شعبه به صورت ثابت است.

وی گفت: امسال 401 نفر در مرحله اول برای رقابت در انتخابات مجلس نام نویسی کردند که در پایان 281 نفر از آنان توسط هیئت نظارت و شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

حاجی زاده تصریح کرد: 20 هزار نفر از عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی انتخابات امسال را در قم برگزار می کنند، همه تلاش مان را خواهیم کرد تا زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی فراهم کنیم.

وی در ادامه با بیان این که دشمنان در تلاش هستند مانع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند، بیان کرد: آن ها عملیات روانی خود را از مدت ها قبل آغاز کرده اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را به آن بدبین کنند.


برچسب ها: انتخابات - جمهوری اسلامی ایران - رییس ستاد انتخابات - برگزاری انتخابات - استان - ستاد انتخابات - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 747 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در قم

پیش بینی 747 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در قم