مطالب مرتبط:
پیش بینی 179 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ
برق پایدار در ایام برگزاری انتخابات برای تمامی شعب اخذ رای خوزستان تامین شد
44 شعبه اخذ رای در شهرستان درگزین تعیین شد
سه هزار و 826 شعبه اخذ رای در تهران/ جانمایی شعب ویژه ناشنوایان
3 هزار و 826 شعبه اخذ رای در تهران/ جانمایی شعب ویژه ناشنوایان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 15:202024-02-29سياسي

وجود 179 شعب اخذ رای در شهرستان کهگیلویه


فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به وجود 179 شعبه اخذ رای شهرستان، از مشخص شدن محل و آمادگی کامل این شعبات برای حضور مردم و اخذ آراء شهروندان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به وجود 179 شعبه اخذ رای شهرستان، از مشخص شدن محل و آمادگی کامل این شعبات برای حضور مردم و اخذ آراء شهروندان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه خبر داد.

سید حمزه محقق زاده افزود: در تعیین محل شعب اخذ رای در شهر دهدشت به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شده است تا مردم با کمترین معطلی و آرامش بتوانند آراء خود را به صندوق ها بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه مقدمات برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات فراهم و آماده است، اظهار کرد: در روستاهای بخش های چهارگانه نیز شعب سیار در روستاهای مشخص حضور پیدا کرده و آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.

/////////فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه 179دستگاه احراز هویت در کهگیلویه پیکربندی و صندوق ها آماده ارسال است، خاطرنشان کرد: //////// مرحله آخر پیکربندی دستگاه های احراز هویت و اختصاص تعرفه شعب اخذ رأی در شهرستان کهگیلویه، با حضور عوامل کمیته های اجرایی، فناوری اطلاعات ، حراست و نمایندگان هیئت نظارت


برچسب ها: انتخابات مجلس خبرگان رهبری - شهرستان کهگیلویه - انتخابات مجلس خبرگان - شهرستان - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

وجود 179 شعب اخذ رای در شهرستان کهگیلویه

وجود 179 شعب اخذ رای در شهرستان کهگیلویه