مطالب مرتبط:
کشف 41 کیلوگرم حشیش در کود حیوانی
کشف حشیش در کود حیوانی
کشف حشیش در کود حیوانی
1400 کیلوگرم آرد قاچاق در قزوین کشف شد
کشف جدید جیمز وب/ قدیمی ترین کهکشان جوانمرگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 13:202024-03-09حوادث

کشف 41 کیلوگرم حشیش در کود حیوانی


فرمانده انتظامی بابل از کشف 41 کیلوگرم حشیش در این شهرستان که میان بار کود حیوانی جاساز شده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ علی داداش تبار روز شنبه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل به خودرو وانت نیسان حامل کود حیوانی که از استان های شرقی کشور وارد مازندران شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با تعقیب و مراقبت نامحسوس این خودرو حامل کود حیوانی، بلافاصله پس از ورود به یکی از گاوداری های شهرستان بابل آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 41 کیلوگرم حشیش و 450 گرم تریاک که زیر کودهای حیوانی جاساز شده بود کشف و هفت قاچاقچی را در این پیوند دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، تاکید کرد: مردم بدانند سوداگران مرگ برای آلوده کردن قشر جوان به موادمخدر از هر حربه ای برای حمل و توزیع موادمخدر استفاده می کنند که در کنار اشرافیت پلیس نسبت به این حربه های کثیف لازم است همگان و به ویژه قشر جوان به شدت از گرایش به هرگونه ماده افیونی خودداری کنند.


برچسب ها: کود حیوانی - شهرستان بابل - فرمانده انتظامی - شهرستان - پلیس مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی شهرستان - ماموران
آخرین اخبار سرویس:

کشف 41 کیلوگرم حشیش در کود حیوانی

کشف 41 کیلوگرم حشیش در کود حیوانی