مطالب مرتبط:
الساندرو دل پیرو: اینتر فوتبال بازی کردن مقابل اتلتیکو مادرید را دیر شروع کرد / زیرنویس فارسی
شهرستان دیر میزبان اولین جشنواره قصه گویی قرآنی استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 12:102024-03-15سياسي

دیر اما قابل توجه ...


هر چند که نفس فساد رخ داده ارتباط مستقیمی با محمد مصدق نداشت اما از آن جایی که شائبه هایی پیرامون تاثیرگذاری احتمالی در روند پرونده فرزندان مصدق به دلیل جایگاه وی وجود داشت و همواره چنین مسائلی در ایران مستعد شایعه پراکنی هاست، - هر چند که نفس فساد رخ داده ارتباط مستقیمی با محمد مصدق نداشت اما از آن جایی که شائبه هایی پیرامون تاثیرگذاری احتمالی در روند پرونده فرزندان مصدق به دلیل جایگاه وی وجود داشت و همواره چنین مسائلی در ایران مستعد شایعه پراکنی هاست،  خداحافظی زودتر معاون اول سابق دستگاه عدلیه با سمت خود، انتظار می رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف مشفق، در یادداشتی در الف نوشت: استعفای محمد مصدق از سمت معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده های در حال رسیدگی فرزندان خود در دادگاه و اتهامات وارده به آنان، حاوی چند نکته مهم است.

اول اینکه، انتظار این بود ماه های گذشته و پس از افشا شدن ماجرای بازداشت فرزندان معاون اول پیشین، چنین اتفاقی به وقوع می پیوست.

هر چند که نفس فساد رخ داده ارتباط مستقیمی با محمد مصدق نداشت اما از آن جایی که شائبه هایی پیرامون تاثیرگذاری احتمالی در روند پرونده فرزندان مصدق به دلیل جایگاه وی وجود داشت و همواره چنین مسائلی در ایران مستعد شایعه پراکنی هاست، خداحافظی زودتر معاون اول سابق دستگاه عدلیه با س


برچسب ها: فرزندان - محمد مصدق - شایعه پراکنی - روند - مصدق - تاثیرگذاری - معاون اول قوه قضاییه
آخرین اخبار سرویس:

دیر اما قابل توجه ...

دیر اما قابل توجه ...