مطالب مرتبط:
حضور مردم در انتخابات؛ عامل مهم بازدارندگی در برابر توطئه های دشمنان
حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند
مردم با حضور پای صندوق رای، امید واهی دشمنان خیالاتی را باطل کنند + فیلم
امام جمعه بیرجند: حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید می کند
امام جمعه ارومیه: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 14:552024-03-01سياسي

مردم با حضور مسئولانه خود دشمنان را ناامید کنند


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه تزریق ناامیدی و تلاش برای خلوت کردن صفوف انتخابات از حربه دشمنان است، گفت: مردم با حضور مسئولانه خود دشمنان را ناامید کنند.

- سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به آیه قرآن اظهار کرد: همیشه آسایش و راحتی به دنبال سختی ها محقق می شود بنابراین برای آنکه به سرمنزل مقصود دست پیدا کنیم باید مشکلات را با سعه صدر پشت سرگذاشته و با کمک هم چالش ها را حل کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی، سیاسی و نظامی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی امروز در بسیاری از علوم پیشرفته دنیا نظیر علوم ژنتیک و هسته ای در دنیا سرآمد بوده و ما باید به آینده کشور امید داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان شرکت در انتخابات را عبادت، حق، تکلیف و جهادی مقدس برشمرد و اضافه کرد: این عبادت را باید اول وقت انجام داد و از همه مردم استان خواست طبق آیه قرآن که می فرماید در انجام اعمال خیر از یکدیگر پیشی بگیرید عمل کرده و با رای دادن اول وقت در انجام عمل خیر پیش قدم شوند.

خطیب جمعه گرگان تاکید کرد: دشمن به دنبال تزریق نامیدی در کشور است زیرا اگر کشوری ناامید باشد تسلط به آن راحت تر بوده و به آسانی می توانند ثروت های مادی و معنوی آن را به یغما ببرند به همین دلیل


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - در استان گلستان - استان گلستان - پیروزی انقلاب اسلامی - ناامید - دشمنان
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور مسئولانه خود دشمنان را ناامید کنند

مردم با حضور مسئولانه خود دشمنان را ناامید کنند