مطالب مرتبط:
دهکردی و نصیریان به رییس جمهور چه گفتند؟
واکنش دولت به این خبر درباره مخبر معاون اول رییس جمهور چه بود؟
حواشی جالب دیدار رییس جمهور با هنرمندان+ فیلم
نامه سرگشاده دانشجویان، کارگران و فعالان اجتماعی به رییس جمهور پیرامون حداقل دستمزد
ترامپ: رییس جمهور نشوم،حمام خون راه خواهد افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 17:002024-03-17فرهنگي

آنچه دهکردی و نصیریان به رییس جمهور گفتند


مدیرعامل خانه سینما در دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رییس جمهور از تحقیر هنرمندان با واژه سلبریتی و مشکلات بیکاری، تورم و مالیات جامعه هنری صحبت کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی خانه سینما، عصر روز جمعه 25اسفند ماه به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار رییس جمهور و هنرمندان در محل اجلاس سران برگزار شد که در آن پس از سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- علی دهکردی -مدیر عامل خانه سینما - هم سخنرانی کرد.

دهکردی با بیان اینکه من به عنوان علی دهکردی بازیگر اینجا نیستم بلکه به نمایندگی از هفت هزار نفر عضو خانه سینما اینجا هستم، در ادامه گفت: هفت هزار نفری که در سال های گذشته مورد کم لطفی های زیادی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به شرایط بسیار سخت مردم به دلیل تورم و گرانی گفت: سینماگران هم جدا نیستند و با این مشکلات دست به گریبانند، این در حالی است که حتی عنوان شغلی سینماگران در فهرست مشاغل رسمی کشور نیست.

او در ادامه با اشاره به شرایط دشوار مراحل مختلف تولید و عدم تمایل بخش خصوصی به سرمایه گذاری، از موج سهمگین بیکاری و سایه آن بر زندگی سینماگران سخن گفت.

وی شرایط دشوار اعضایی را که دچار بیماری های خاص هستند بازگو کرد و در ادامه به نگرانی هایی که سینماگران و هنرمندان در مورد مالیات دارند اشاره کرد و با گله از این که از عبار


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - خانه سینما - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - سینما - رییس جمهور - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

آنچه دهکردی و نصیریان به رییس جمهور گفتند

آنچه دهکردی و نصیریان به رییس جمهور گفتند