مطالب مرتبط:
استخدام پرستار در بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا در محدوده دولت آباد تهران
استخدام انباردار در پویش درمان گستر کاسپین در شهرک صنعتی عباس آباد تهران
استخدام مهندس پزشکی در پویش درمان گستر کاسپین در محدوده یوسف آباد تهران
استخدام تکنسین فنی در پویش درمان گستر کاسپین در شهرک صنعتی عباس آباد تهران
مجوز ازسرگیری فعالیت بانک ملی ایران در عراق صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 09:102024-03-08سياسي

مجوز استخدام 25 هزار پرستار و کادر درمان صادر شده است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجوز استخدام 25 هزار پرستار و کادر درمان در بیمارستان های کشور صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، داود منظور عصر پنجشنبه در آیین بهره برادری از بیمارستان حضرت فاطمه (س) خمین با بیان اینکه مجموعه دولت و مجلس تمام تلاش خود را در ارائه خدمات شایسته به مردم بکار گرفته، اظهار کرد: گرچه خدمات ارائه شده در سال های گذشته در سطح بالایی و به صورت گسترده انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم خدمات در بخش های بهداشت و درمان، راه های مواصلاتی، آموزش و پرورش به نحو شایسته ای انجام شود.

منظور گفت: برای احداث بیمارستان 144 تختخوابی خمین 15 هزار میلیارد ریال هزینه شده است در احداث این بیمارستان تلاش شده تجهیزات و استانداردهای به روز به کار گرفته شود که به ارتقا سطح بهداشت و درمان این شهرستان کمک کند.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه های تفصیلی سازمان برنامه و بودجه برای توسعه خمین گفت: شهرستان خمین اکنون به یک قطب صنعتی مهم و کشاورزی مدرن تبدیل شده است، گفت: رویکرد دولت سیزدهم ارتقای خدمات حوزه سلامت است و باید اذعان داشت پس از انقلاب اقدامات مناسبی در حوزه درمان صورت گرفته اس


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه کشور - سازمان برنامه و بودجه - بیمارستان - معاون رییس جمهور - برنامه و بودجه - سازمان برنامه - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخدام 25 هزار پرستار و کادر درمان صادر شده است

مجوز استخدام 25 هزار پرستار و کادر درمان صادر شده است