مطالب مرتبط:
مجری معروف ماه رمضان: امسال در اینستاگرام با مردم حرف می زنم!
78 سری جهیزیه از ابتدای امسال تحویل نوعروسان نیازمند کوهسرخ شده است
عیدانه ایران خودرو برای مشتریان | فروش اقساطی هایما اس 8 ویژه نوروز1403 | با نصف قیمت تعطیلات نوروز سوار خودرو لوکس شوید
2 پایانه جدید مرزی بین ایران و ترکیه افتتاح خواهد شد
تاریخ شروع و پایان ماه مبارک رمضان امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 14:352024-03-05سياسي

نوروز امسال سری به معروف ترین بازارچه مرزی غرب ایران بزنید


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان جوانرود از بازارچه مرزی جوانرود به عنوان معروفترین بازارچه مرزی غرب کشور نام برد و از گردشگران خواست تا در ایام نوروز با سفر به کرمانشاه سری هم به این بازارچه بزنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان جوانرود از بازارچه مرزی جوانرود به عنوان معروفترین بازارچه مرزی غرب کشور نام برد و از گردشگران خواست تا در ایام نوروز با سفر به کرمانشاه سری هم به این بازارچه بزنند.

عبدالباسط رستمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: شهرستان جوانرود واقع در منطقه ثبت جهانی شده اورامانات، هرساله میزبان گردشگرانی از سراسر ایران است.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی جوانرود، تنوع جاذبه های گردشگری، وجود زیرساخت های مناسب و بازارچه مرزی پررونق و از همه مهمتر وجود مردمانی خونگرم و میهمانواز باعث شده تا این شهرستان به یکی از قطب های مهم گردشگری در غرب ایران تبدیل شود.

رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان جوانرود تصریح کرد: سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار گردشگر از شهرستان جوانرود بازدید می کنند که پیش بینی می کنیم امسال این تعداد به 1.

5 میلیون نفر افزایش پیدا کند.


برچسب ها: بازارچه مرزی - بازارچه - شهرستان جوانرود - رییس اداره میراث فرهنگی - جوانرود - اداره میراث فرهنگی - سفر به کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

نوروز امسال سری به معروف ترین بازارچه مرزی غرب ایران بزنید

نوروز امسال سری به معروف ترین بازارچه مرزی غرب ایران بزنید