مطالب مرتبط:
جدول قیمت خودرو های ایران خودرو امروز شنبه 12 اسفند 1402
قیمت خودرو های ایران خودرو امروز شنبه 12 اسفند 1402 + جدول
قیمت محصولات ایران خودرو شنبه 12 اسفند 1402
قیمت روز محصولات ایران خودرو شنبه 12 اسفند 1402
فروش ویژه ایران خودرو / آغاز فروش فوق العاده محصول پرفروش ایران خودرو از امروز + شرایط و جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 20:102024-03-02اقتصادي

دعوت عظیمی از مراکز علمی و دانشگاهی برای رفع نیازهای فناورانه ایران خودرو


مدیرعامل ایران خودرو، از تمامی مراکز علمی و دانشگاهی برای رفع نیازهای فناورانه این گروه صنعتی با هدف تسریع در فرآیند توسعه و ارتقای کیفیت محصولات دعوت به همکاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی، با بیان این که هر روز شاهد ثبت اختراعات جدید در حوزه های مختلف هستیم، اما نتایج آن در سطح جامعه مشهود نیست، اظهار کرد: برای تربیت نیروی انسانی متخصص وقت و هزینه زیادی صرف شده است و لازم است برای استفاده از این نیروها برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا شاهد مهاجرت این ثروت های با ارزش کشور نباشیم.

وی با تاکید بر توجه و احترام به نسل فرهیخته و جوانان تحصیل کرده و با دانش، تصریح کرد: امکان تامین هر فناوری و محصولی از خارج از مرزهای کشور مقدور است، اما از دست دادن نیروهای متخصص جایگزینی ندارد و نمی توانیم بدون آن ها برای توسعه و آبادانی کشور برنامه ای داشته باشیم.

ایران خودرو آماده است تا با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نسبت به جذب نخبه های علمی اقدام کند تا از ظرفیت و توانمندی آن ها در مسیر توسعه کشور استفاده شود.

مدیرعامل ایران خودرو، جهاد دانشگاهی را سرمایه پرافتخاری دانست که جهادگونه و به دور از تشریفات فعالیت می کند و اظهار کرد: این مجموعه توا


برچسب ها: نیازهای فناورانه - امضای تفاهم نامه همکاری - ایران خودرو - مراکز علمی - تربیت نیروی انسانی - فناورانه - تفاهم نامه همکاری
آخرین اخبار سرویس:

دعوت عظیمی از مراکز علمی و دانشگاهی برای رفع نیازهای فناورانه ایران خودرو

دعوت عظیمی از مراکز علمی و دانشگاهی برای رفع نیازهای فناورانه ایران خودرو