مطالب مرتبط:
درخواست توقف صادرات سلاح به اسراییل
حمزه یوسف: لندن باید فروش سلاح به اسراییل را پایان دهد
حمله موشکی حزب الله به پادگان اسراییل
ببینید | لحظه سرنگونی یک پهپاد اسراییل با موشک زمین به هوا در جنوب لبنان
هشدار گوترش درباره پیامدهای حمله اسراییل به رفح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 06:402024-02-27بين الملل

درخواست توقف فروش تسلیحات به اسراییل


دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در لاهه، مقر دیوان بین المللی دادگستری از جامعه جهانی خواست با توقف فوری فروش تسلیحات به اسراییل از نسل کشی این رژیم ضد فلسطینیان جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سازمان همکاری اسلامی از همه کشورها خواست صادرات سلاح و مهامات به رژیم اسراییل را متوقف کنند.

تارنمای القدس العربی دوشنبه شب گزارش داد که حسین ابراهیم طه، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در جریان جلسه استماع و بررسی پیامدهای حقوقی ناشی از سیاست های تجاوزکارانه اسراییل در فلسطین اشغالی در شهر لاهه، مقر دیوان بین المللی کیفری (ICC) طی سخنانی خواستار همکاری جامعه جهانی در توقف ارسال محموله های تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی شد.

وی در مقر دیوان لاهه با هشدار به جامعه جهانی و کشورهای تولید کننده سلاح خاطرنشان کرد که سلاح های ارسالی به اراضی اشغالی توسط ارتش اسراییل و شهرک نشینان غیرقانونی ضد فلسطینیان به کار گرفته می شود.

ابراهیم طاها ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در پیامی خطاب به جامعه جهانی گفت که با تداوم حملات اسراییل ضد فلسطینیان خطر جنایت جنگی و نسل کشی در مقیاس گسترده در نوار غزه در حال وقوع است.


برچسب ها: سازمان همکاری اسلامی - اسراییل - دیوان بین المللی - همکاری - دیوان بین المللی دادگستری - فروش تسلیحات - تسلیحات
آخرین اخبار سرویس:

درخواست توقف فروش تسلیحات به اسراییل

درخواست توقف فروش تسلیحات به اسراییل